Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Reizen in Minetopia!

Status
Niet open voor verdere reacties.

PinkSkaap_NL

DDG Superheld
PinkSheep_NL
PinkSheep_NL
None
Beste DDG Spelers,

Sommigen hadden het al ontdekt, maar er gaat een grote wijziging komen voor het reizen tussen steden in Minetopia!

Vanaf zondag 29 oktober is het reizen door Minetopia niet meer gratis.
Gezien Minetopia natuurlijk gebaseerd is op de echte wereld, waar reizen ook niet gratis is, zullen we dit ook meenemen in Minetopia!

De volgende tarieven zullen van toepassing zijn:

Lopend:
€0,-

Bus:
€50,- level 1 - 4
€100,- level 5+

Pond:
€50,- level 1 - 4
€100,- level 5+

Trein:
€100,- level 1 - 4
€200,- level 5+

Metro:
€100,- level 1 - 4
€200,- level 5+

Taxi:
€0,- (alleen binnen dezelfde stad)

Helicopter:
€250,- level 1 - 4
€500,- level 5+

Vliegtuig:
€500,- level 1 - 4
€1000,- level 5+

Hopelijk zijn jullie zo voldoende geïnformeerd!
Ow enne: fijne reis!
Dus in het echt word er voor reizen met de bus verschil gemaakt in Inkomsten?? en voor vliegtuig en alle andere bullshit in het echt word er ook niet als je meer inkomen hebt meer gevraagd voor een vliegtuig. En er word verteld dat lvl 1 mensen die net joinen niet in atlanta moeten blijven maar er moet blijkbaar betaald worden dus dan gaan ze al helemaal niet weg. En mensen met een foodshop kunnen lekker voor heel hun leven in 1 stad blijven maar IK als makelaar en heleboel andere beroepen moeten heel vaak reizen het is misschien Real life maar ik vind dat dit de hele game verpest en Taxi's zijn in real life ook niet gratis dus hoezo real life?
 

Jordieh

DDG UltraLegende
Jordieh
Jordieh
Quartz
Wat een Onzin. Mijn geld gaat rip op deze manier.. Kunnen we niet 1 of andere Kaart kopen waarmee we onbeperkt kunnen reizen zoals een abonoment ofzo want ik ben op deze manier blut in een paar maanden en ik ben level 5+
Hoe vaak kom jij in SV, MT of op Uniq dan?
 

PinkSkaap_NL

DDG Superheld
PinkSheep_NL
PinkSheep_NL
None
en waar gaat dit geld heen want in real life heb je allemaal bedrijven die dit runnen en hier gaat lekker 0% naar ondernemers en 100% naar overheid.. kom op geef spelers dan de kans om zo'n bedrijf te starten?
 

Jordieh

DDG UltraLegende
Jordieh
Jordieh
Quartz
en waar gaat dit geld heen want in real life heb je allemaal bedrijven die dit runnen en hier gaat lekker 0% naar ondernemers en 100% naar overheid.. kom op geef spelers dan de kans om zo'n bedrijf te starten?
Correctie* het gaat naar dat grote zwarte gat dat de plugin heet :D.
 

OfficieelMarvin

DDG Held
OfficialMarvin
OfficialMarvin
None
Word er in het echt ook geld zomaar van me bank gehaald dan geloof het niet miss een optie een soort ov kaart te kunnen kopen en dat wij als speller daar geld op kunnen zetten dan is het meer real
 

Jordieh

DDG UltraLegende
Jordieh
Jordieh
Quartz
Uniq redelijk vaak om te kijken naar Lootcrates, MT/SV af en toe. Maar het gaat er om dat Ik best veel tussen steden reis en dat als ik bijv met een bus ga dat het geld kost..
Dan spendeer je elke keer dat je terug en heen gaat naar Uniq €100, de rest is zo goed als gratis als je goed speelt. Slim denken is alles in Minetopia ;).
 

PinkSkaap_NL

DDG Superheld
PinkSheep_NL
PinkSheep_NL
None
En fix eerst maar is jullie time bug voordat je dit er in gaat brengen want ik moet soms ook terug naar een stad als ik vergeet te reloggen voor dat ik van stad switch want er is namelijk een bug wat ik al 2 maanden geleden heb gemeld
 

Chersus

Ex-Staff
Chersus
Chersus
None
Maakt het inderdaad een stuk realistischer, maar ook een stuk moeilijker voor een beginnende level 1 aangezien deze vaak heen en weer moeten.


Hoe dan ook denk ik dat dit nog niet zo slecht is!
 

Belgistan

VIP
DDGGod
Belgistan
Belgistan
DDG God
Straks mogen we nog betalen om te mogen lopen.
en betalen in reall ife? ik toch niet, rij heel men leven al zwart betalen doe ik niet.
 

Belgistan

VIP
DDGGod
Belgistan
Belgistan
DDG God
eerst zeiken ze dat lage levels meer uit Atlanta willen brengen
en dan brengen ze dit. betalen om te mogen reizen.
Hoe dom ben je dan? hahah.

en hoezo moeten level 5 + meer betalen?
moet een minister in real life ook meer betalen om met bus mee rijden??

Minetopia reall ife server? alleen in hun eigen dromen.
 

iiiSenpai

DDG Held
lronFist
lronFist
None
Ff een vraagje, ik zie dat meerdere spelers het zich afvragen.

Heb je ook een soort OV abbonemt? Dat je gewoon per week/per maand betaald of zelfs per jaar/onbeperkt. En deze kan het ook zo zijn dat deze update word geupdatet? Het zou namelijk een goed idee zijn als je als een medewerker van de overheid (prison guard). Je zou dan gratis met de pond naar prison kunnen ipv de terug gave van het geld. Ik kan moeilijk naar de prison voor privé dingen.

Zou het dus mogelijk zijn om een OV abbonemt te kunnen afsluiten? En een soort speciaal abbo voor medw. van de overheid voor werk?

Mvg
 

iiiSenpai

DDG Held
lronFist
lronFist
None
eerst zeiken ze dat lage levels meer uit Atlanta willen brengen
en dan brengen ze dit. betalen om te mogen reizen.
Hoe dom ben je dan? hahah.

en hoezo moeten level 5 + meer betalen?
moet een minister in real life ook meer betalen om met bus mee rijden??

Minetopia reall ife server? alleen in hun eigen dromen.
Precies dat ja, en dan zul je nog zien ook dat het voor staff en PL gratis is..
 

Alex1000Gamer

VIP
Alex1000gamer
Alex1000gamer
Quartz
eerst zeiken ze dat lage levels meer uit Atlanta willen brengen
en dan brengen ze dit. betalen om te mogen reizen.
Hoe dom ben je dan? hahah.

en hoezo moeten level 5 + meer betalen?
moet een minister in real life ook meer betalen om met bus mee rijden??

Minetopia reall ife server? alleen in hun eigen dromen.
Ik ben et volledig eens met dit.

Maar er is ooit uitgelegt, dat ze dit door voeren ivm het steeds snelle switchen van stad.. Als je nu naar de lvlcheck wilt.. Ga je daar heen als ie er echt is.. Maar ke gaat niet zomaar terug.. Dat kost je namelijk nog meer geld..
Maar hey.. Ik kom straks amper thecity uit..
[emoji1360][emoji849][emoji276]
 

Belgistan

VIP
DDGGod
Belgistan
Belgistan
DDG God
Ik ben et volledig eens met dit.

Maar er is ooit uitgelegt, dat ze dit door voeren ivm het steeds snelle switchen van stad.. Als je nu naar de lvlcheck wilt.. Ga je daar heen als ie er echt is.. Maar ke gaat niet zomaar terug.. Dat kost je namelijk nog meer geld..
Maar hey.. Ik kom straks amper thecity uit..
[emoji1360][emoji849][emoji276]

ik snap je punt voor levelcheck. ik ga denk om de 2 weken eens kijken voor de grap of ze open zijn of niet.
maarja. same hiero... Amper uit de kaap :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top