Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Reizen in Minetopia!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alex_Coulon_

DDG Kenner
Beste DDG Spelers,

Sommigen hadden het al ontdekt, maar er gaat een grote wijziging komen voor het reizen tussen steden in Minetopia!

Vanaf zondag 29 oktober is het reizen door Minetopia niet meer gratis.
Gezien Minetopia natuurlijk gebaseerd is op de echte wereld, waar reizen ook niet gratis is, zullen we dit ook meenemen in Minetopia!

De volgende tarieven zullen van toepassing zijn:

Lopend:
€0,-

Bus:
€50,- level 1 - 4
€100,- level 5+

Pond:
€50,- level 1 - 4
€100,- level 5+

Trein:
€100,- level 1 - 4
€200,- level 5+

Metro:
€100,- level 1 - 4
€200,- level 5+

Taxi:
€0,- (alleen binnen dezelfde stad)

Helicopter:
€250,- level 1 - 4
€500,- level 5+

Vliegtuig:
€500,- level 1 - 4
€1000,- level 5+

Hopelijk zijn jullie zo voldoende geïnformeerd!
Ow enne: fijne reis!
Heb je ook buzzy pas? :p 1* betalen kan je heel jaar met bus en metro en trein zoveel je wil :p
 

JeffyDutch

VIP
JeffyDutch
JeffyDutch
None
@MerelMine

€250,- Level 1 - 4
€500,- Level 5+

voor Taxi binnen minetopia hoort geloof ik niet he?

Terwijl er duidelijk staat €0,-

Want het probleem is al bij veel spelers gebeurt.

> 2 keer al bij mij
 

BlauweVingerI

DDG Superheld
BlauweVinger
BlauweVinger
None
Waarom moet alles '' reallife '' zijn Minetopia zal NOOIT real life worden, jullie brengen alleen maar de negatieve punten in de game. Veel mensen hebben hier geen tijd/geld voor, mijn oplossing gooi de uurloon beetje omhoog, word iedereen blij van :D
 

Belgistan

VIP
DDGGod
Belgistan
Belgistan
DDG God
Waarom moet alles '' reallife '' zijn Minetopia zal NOOIT real life worden, jullie brengen alleen maar de negatieve punten in de game. Veel mensen hebben hier geen tijd/geld voor, mijn oplossing gooi de uurloon beetje omhoog, word iedereen blij van :D
lvl 15 verdient eigelijk al vet veel hahah aka 4,5k per uur moet ik nog meer krijgen? dan binnenkort geen baan nodig. dus uurloon moet zelfde blijven ;)
 

Jelleuitt

DDG Held
Jelleuitt
Jelleuitt
None
De prijzen gelden alleen voor portals van stad naar stad. Portals zoals de Taxi's binnen Minetopia, de Metro's binnen TheCity en Downtown & de vliegtuigen in Sunnyville worden "betaald" door de gemeente omdat zij goed vervoer binnen de stad belangrijk vinden. ;)
de MT taxi koste me anders wel 500 en intotaal 1k
 

Marco_Is_Gek

DDG Superheld
TheCity, downtown, Uniq en Atlanta zijn allemaal eilanden!!!! Ik ga zwemmen naar een andere stad ?!?!? Oh nee dat kan niet want ze zitten op aparte servers dus je moet een portaal pakken....
 

MadeleineT

DDG Kenner
Beste DDG Spelers,

Sommigen hadden het al ontdekt, maar er gaat een grote wijziging komen voor het reizen tussen steden in Minetopia!

Vanaf zondag 29 oktober is het reizen door Minetopia niet meer gratis.
Gezien Minetopia natuurlijk gebaseerd is op de echte wereld, waar reizen ook niet gratis is, zullen we dit ook meenemen in Minetopia!

De volgende tarieven zullen van toepassing zijn:

Lopend:
€0,-

Bus:
€50,- level 1 - 4
€100,- level 5+

Pond:
€50,- level 1 - 4
€100,- level 5+

Trein:
€100,- level 1 - 4
€200,- level 5+

Metro:
€100,- level 1 - 4
€200,- level 5+

Taxi:
€0,- (alleen binnen dezelfde stad)

Helicopter:
€250,- level 1 - 4
€500,- level 5+

Vliegtuig:
€500,- level 1 - 4
€1000,- level 5+

Hopelijk zijn jullie zo voldoende geïnformeerd!
Ow enne: fijne reis!

Hoe zit het met Agenten die moeten reizen, maar waarbij die kosten erg onregelmatig zijn, de ene week zal dat 15k zijn en de andere week weer 60k bijv. (Ik moet namelijk altijd het vliegtuig nemen ivb met vanaf Atl naar Sunn gaan wat mij 1k kost) krijg ik iedere keer een andere vergoeding op basis van mijn kosten, of heb ik iedere week een potje wat ik mag verbruiken met mijn baan voor reiskosten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top