Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Reizen in Minetopia!

Status
Niet open voor verdere reacties.

MerelMine

Ex-Staff
MerelMine
MerelMine
Quartz
Beste DDG Spelers,

Sommigen hadden het al ontdekt, maar er gaat een grote wijziging komen voor het reizen tussen steden in Minetopia!

Vanaf zondag 29 oktober is het reizen door Minetopia niet meer gratis.
Gezien Minetopia natuurlijk gebaseerd is op de echte wereld, waar reizen ook niet gratis is, zullen we dit ook meenemen in Minetopia!

De volgende tarieven zullen van toepassing zijn:

Lopend:
€0,-

Bus:
€50,- level 1 - 4
€100,- level 5+

Pond:
€50,- level 1 - 4
€100,- level 5+

Trein:
€100,- level 1 - 4
€200,- level 5+

Metro:
€100,- level 1 - 4
€200,- level 5+

Taxi:
€0,- (alleen binnen dezelfde stad)

Helicopter:
€250,- level 1 - 4
€500,- level 5+

Vliegtuig:
€500,- level 1 - 4
€1000,- level 5+

Hopelijk zijn jullie zo voldoende geïnformeerd!
Ow enne: fijne reis!
 

DusThomas

DDGElite
DusThomas
DusThomas
None
En wat nou als je de bus niet kan betalen etc etc want sommige mensen kunnen nog maar net hun voedsel betalen

En nog een vraag

Is je ticket 1x geldig of merderekeren geldig

Mvg DusThomas
 

Cyriel50

DDG UltraLegende
Cyriel50
Cyriel50
None
Maar worden er dan ook looppaden gemaakt van stad naar stad zodat je ook langer kan lopen ipv geld uit geven hieraan? Want 1k om ff van AT naar sunny te gaan of andersom is kapot duur.. en dan moet ik geld gaan betalen om naar m'n werk te komen (prison).
 

WonderPonder

DDG Held
Games4Us
Games4Us
None
Beste DDG Spelers,

Sommigen hadden het al ontdekt, maar er gaat een grote wijziging komen voor het reizen tussen en binnen steden in Minetopia!

Vanaf zondag 29 oktober is het reizen door Minetopia niet meer gratis.
Gezien Minetopia natuurlijk gebaseerd is op de echte wereld, waar reizen ook niet gratis is, zullen we dit ook meenemen in Minetopia!

De volgende tarieven zullen van toepassing zijn:

Lopend:
€0,-

Bus:
€50,- level 1 - 4
€100,- level 5+

Pond:
€50,- level 1 - 4
€100,- level 5+

Trein:
€100,- level 1 - 4
€200,- level 5+

Metro:
€100,- level 1 - 4
€200,- level 5+

Taxi:
€0,- (alleen binnen dezelfde stad)

Helicopter:
€250,- level 1 - 4
€500,- level 5+

Vliegtuig:
€500,- level 1 - 4
€1000,- level 5+

Hopelijk zijn jullie zo voldoende geïnformeerd!
Ow enne: fijne reis!
Wat is dit voor kut update echt waar, Minetopia zal nooit in de buurt komen van een reallife server aangezien je bijna geen aspecten in de game kan brengen nu worden er alleen maar naaiende aspecten in de game gebracht...
 

ForGiveRik

Legend
ForGiveRik
ForGiveRik
Legend
ik kan het redde met mn uur loon gelukkig 800 euro uurloon dus eigenlijk maakt niks uit wel anders want kwam in mt en er stond 0 euro van je bankrekening af ik dacht whut ???? maat nu is alles duidelijk :} maar wel super leuk consept
 

xJustEagle

DDG Held
xJustEagle
xJustEagle
None
RL server? Ja joh ik ga ff naar school heen en terug €100,00 tik ik dan ook ff af :p. Enne MT is toch 1 land, dusse €1000,- om naar de ene kant van het land naar de andere kant te kunnen, vind ik wel prijzig ;).
 

Microgolf

DDG UltraLegende
Microgolf
Microgolf
Obsidian
Idd een beetje duur maar is het enkel metro van stad naar stad? Of ook als je in een stad zelf met de metro gaat, want dan gebruikt niemand die metro's meer xD

RL server? Ja joh ik ga ff naar school heen en terug €100,00 tik ik dan ook ff af :p. Enne MT is toch 1 land, dusse €1000,- om naar de ene kant van het land naar de andere kant te kunnen, vind ik wel prijzig ;).

Ja maar in het echt haal je ook geen gekleurd shirtje voor 5k XD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top