Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Yo peepz, ik ben Isabella

Status
Niet open voor verdere reacties.

xRendai

DDG Legende
xRendai
xRendai
Obsidian
Yo peepz
Dat is MIJN tekst en stop dus met jatten ;-;

Omg ik typ in kleurtjes! Boem!

Regenboog
Oh uhm hai ik ben slecht in mezelf voorstellen sorry


Naam: Isabella Mey-Lee (Chinese naam, huehue)
Minecraft naam: Pikabella4Ever
Also knows as: Paki/Pika/Piko/Jongste no-lifer van de server (Niet meer denk ik huehue)
Geboortedatum: 6-1-2002
Twitter: https://twitter.com/Pikabella4Ever (Duh xd)
Hobby's: Tekenen, gamen, slapen, peepz irriteren en spammen
Nutteloze info: Ik ben half Indonesisch (en praat geen Indonesisch want tja, ik ben nou eenmaal raar), ontiegelijk random, opperstalker van iedereen die ik ken en de enige echte eigenaar van de begroeting 'Yo peepz' en 'Paki is baaack', ik ben geïnteresseerd in manga/anime - en alles van Japan - en heb typgriep! Oppassen dus, straks kan jij ook niet meer goed typen! Oh, en ik ben onhandig.. Dat is aanstekelijk.
En hier een lijstje met moeilijke woorden over mij: Dysania, insomnia, introvert, nyctofobie, didaskaleinofobie en ornithofobie.
Talen: Ik versta Duits, Indonesisch en een beetje Frans en ik spreek Japans, Nederlands (duh) en Engels, momenteel bezig met Latijn leren (en dang ik ben daar slecht in)
Hashtags omdat ik raar ben: #Paki #YoPeepz #Derp #Hasjtak #RandomHashtag #NoFilter #DitGaatFout #Typgriep

Had ik al gezegd dat ik slecht ben in mezelf voorstellen? Oh ja dat had ik al gezegd! ..Ik bedoel getypt.
Rood
Oranje
Geel
Groen
Blauw
Paars
Roze

Erhmagawd dit was mijn slechtste intro ooit!
 

YariMO

DDG Superheld
Nouja welkom zal ik zeggen haha! En even over die moeilijke woorden *k snap er geen snars van :$

Verstuurd vanaf mijn GT-S7560 met Tapatalk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top