Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Wie is RareJong?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tattata

DDG Held
Hallo, mensen

Ik ben RareJong 16 jaar en hou veel van gamen waar onder Minecraft.

Jullie kunnen me kennen van in game misschien ooit tegen gekomen of iets dergelijks je kan me ook kennen van het forum waar ik het laatste tijd er actief ben.

Ik heb gesolliciteerd voor forum support en voor in game support.

Voor in game support heb ik al wat te horen gekregen ik ben door naar het volgende ronde en nu gaan de lead overleggen of ze mij geschikt vinden om bij het Staff team aan te sluiten.

Als Staff mag je bepaalde dingen niet meer in game omdat je teveel over de game weet en wat er aan zit te komen dat snap ik volkomen en ik ga daar zeker mee akkoord.

Maar nu effe door ik zit in de 4e mijn examenjaar dus en hoop dat ik geslaagd ben zodat ik nog meer tijd in DDG kan stoppen.

De games die ik speel binnen het DDG server zijn
-Minetopia
-Minenation
-Skywars
-castle defend
-Creative plots
-kit PVP
-HCF
-Hide&seek
En binnenkort ook kd2

Ik hoop hierbij genoeg info over mij te hebben gegeven aan jullie als jullie nog meer vragen aan me hebben kunnen jullie die gerust stellen in de comments.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top