Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Wie is LVDV nou eigenlijk???

Status
Niet open voor verdere reacties.

LVDV

Ex-Staff
LVDV
LVDV
None
Wie is LVDV nou eigenlijk??

Wat over mij zelf:
Ik ben Lars, 16 jaar oud en speel actief DDG. Ik woon in Zuid-Holland en in mijn vrije tijd fitness ik en ga ik naar school (Havo 4). Daarnaast spreek ik vaak met vrienden af en ga ik af en toe naar attractieparken.

Functies binnen DDG:
Ik begon in mei 2017 als Medw. Accessoires Inkoop, ik was toen een noobje, maar had al snel mijn weg gevonden. In juli ben ik Mngr. Accessoires Inkoop geworden, maar het mooiste kwam in oktober! Nu kan ik mij officieel CEO Accessoires Inkoop noemen. Ik hoop nog veel te bereiken binnen DDG en ga daar zeker alles aan doen!

Ik hoop dat alles duidelijk is over wie ik ben en wat ik doe! Mocht je nog vragen hebben, spreek me gerust aan op Teamspeak of op het Forum!

Met vriendelijke groet,
LVDV
 

Chersus

Ex-Staff
Chersus
Chersus
None
Wie is LVDV nou eigenlijk??

Wat over mij zelf:
Ik ben Lars, 16 jaar oud en speel actief DDG. Ik woon in Zuid-Holland en in mijn vrije tijd fitness ik en ga ik naar school (Havo 4). Daarnaast spreek ik vaak met vrienden af en ga ik af en toe naar attractieparken.

Functies binnen DDG:
Ik begon in mei 2017 als Medw. Accessoires Inkoop, ik was toen een noobje, maar had al snel mijn weg gevonden. In juli ben ik Mngr. Accessoires Inkoop geworden, maar het mooiste kwam in oktober! Nu kan ik mij officieel CEO Accessoires Inkoop noemen. Ik hoop nog veel te bereiken binnen DDG en ga daar zeker alles aan doen!

Ik hoop dat alles duidelijk is over wie ik ben en wat ik doe! Mocht je nog vragen hebben, spreek me gerust aan op Teamspeak of op het Forum!

Met vriendelijke groet,
LVDV

Super tof om te zien dat je in zo'n korte tijd zoveel bereikt hebt! :)
 

Abiessiee

DDG Kenner
Abiessiee
Abiessiee
None
Wie is LVDV nou eigenlijk??

Wat over mij zelf:
Ik ben Lars, 16 jaar oud en speel actief DDG. Ik woon in Zuid-Holland en in mijn vrije tijd fitness ik en ga ik naar school (Havo 4). Daarnaast spreek ik vaak met vrienden af en ga ik af en toe naar attractieparken.

Functies binnen DDG:
Ik begon in mei 2017 als Medw. Accessoires Inkoop, ik was toen een noobje, maar had al snel mijn weg gevonden. In juli ben ik Mngr. Accessoires Inkoop geworden, maar het mooiste kwam in oktober! Nu kan ik mij officieel CEO Accessoires Inkoop noemen. Ik hoop nog veel te bereiken binnen DDG en ga daar zeker alles aan doen!

Ik hoop dat alles duidelijk is over wie ik ben en wat ik doe! Mocht je nog vragen hebben, spreek me gerust aan op Teamspeak of op het Forum!

Met vriendelijke groet,
LVDV
Leuk dat je dit allemaal bereikt hebt. Super tof. Welkom :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top