Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten wie ben ik

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rctromp

DDG Kenner
rctromp
rctromp
None
Hallo Allen

Ik ben Robin Tromp woonachtig in alkmaar zelfstandig leeftijd 39 :D nee geen grap.
En ik zit met een dilemma. vindt de serie's van david wel leuk en sommige andere serie's van andere yt'ers

Mijn werk is boerderijmedewerker (geiten). vaste werktijden.
nu is het dilemma voor me zal ik me aansluiten op MT of zeg jullie het is niet aan te raden.

Heb al een tijdje mc ong 1 jaar.

ik weet het moet zelf de beslissing nemen. maar vandaar dus de dilemma.
 

Jan Gosse

DDG SuperLegende
Welkom op het forum Robin!!! P.S. Ik zou je aansluiten op MT je kan zulke leuke dingen mee maken daar:)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Superblaze

Ex-Staff
Zal je ook echt aanraden om MT te joinen is een mooie ervaring en je kan er genoeg nieuwe vrienden leren kennen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
 

davdaf5000

DDG Superheld
Welkom Robin!

Natuurlijk je eigen keuze om MT te spelen.
MT is zeker onder veel spelers leuk! Je moet een doel stellen voor jezelf, Zodra je die heb gehaald moet je je volgende doel gaan bereiken!
Dat is het leuke aan Minetopia! Tuurlijk moet je met kleine doelen beginnen om later hoger te komen!
een doel stellen maakt de game NOG leuker!

Welkom op het Forum!
 

DenDonia

Ex-Staff
DenDonia
DenDonia
Quartz
Hallo Allen

Ik ben Robin Tromp woonachtig in alkmaar zelfstandig leeftijd 39 :D nee geen grap.
En ik zit met een dilemma. vindt de serie's van david wel leuk en sommige andere serie's van andere yt'ers

Mijn werk is boerderijmedewerker (geiten). vaste werktijden.
nu is het dilemma voor me zal ik me aansluiten op MT of zeg jullie het is niet aan te raden.

Heb al een tijdje mc ong 1 jaar.

ik weet het moet zelf de beslissing nemen. maar vandaar dus de dilemma.
Nog een strijder uit Alkmaar!?!!
 

Sebas65

DDG SuperLegende
Sebas65
Sebas65
None
Raad het ook zeker aan het is een gezzelige community en er valt veel te doen en je kan zo hoog komen als je wilt het maakt het classic Minecraft een stuk leuker ik zal ook toegeven door MT (eerst fake natuurlijk) ben ik begonnen met MC en dat is 1 jaar en 10 dagen geleden ofwel eigenlijk speel ik nu al een jaar MT!? :eek: Maar nog steeds met veel plezier :)

Mvg.

Sebas

Ps. Welkom op het forum! :p
 

Rctromp

DDG Kenner
rctromp
rctromp
None
ik zal het 1 maand aan kijken hoe het gaat dus jullie hebben weer 1 persoon wonend in alkmaar erbij ben trouwens wel benieuwd in welke wijk de andere zitten die in alkmaar wonen ik in oud-overdie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top