Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Wie ben ik? PL creative - Moderator - CEO inkoop

Status
Niet open voor verdere reacties.

pascal6789

Ex-Staff
pascal6789
pascal6789
None
Hey hoi,

Omdat ik nu bijna 2 jaar staff ben en ook regelmatig op het forum te vinden ben dacht ik dat het weleens tijd word om mij hier te introduceren.

Mijn functies
Ik ben al staff op DDG sinds eind juli 2015, in deze tijd heb ik verschillende functies binnen DDG gehad. Ik ben begonnen als Survival Helper, in december 2015 werd ik Support, sinds juni dit jaar ben ik Moderator, sinds eind September ben ik Minetopia staff en sinds November ben ik ook de projectleider van Creative Plots.

Wat ik doe naast mijn PL-functie
Nu vragen jullie je misschien af wat ik nog meer doe op DDG, behalve dat ik Projectleider van Creative plots ben heb ik namelijk nog meerdere taken. Ik ben namelijk ook nog Moderator op de rest van de Server en ik ben Minetopia staf. In Minetopia ben ik de CEO van de Vitamine inkoop. Op de rest van de Server kunnen jullie mij regelmatig vinden op natuurlijk Creative Plots en af en toe op Survival.

Mijn Minecraft naam
Mijn Minecraft naam is al vanaf dat ik Minecraft speel pascal6789. Nu vragen jullie je zeker af waarom die 6789, dit komt omdat ik vroeger op Hyves en Twitter pascal678 heette maar waar de 9 vandaan komt weet eigenlijk niemand.

Wat ik doe naast Minecraft
Als ik niet bezig ben met school ben ik vaak bezig met gamen, ik speel onder andere Minecraft en GTA 5, soms zonder mots en soms met de LSPDFR mod (dit is een mod waarmee je ook politie kan zijn in GTA). De mods doen het op het moment alleen helaas niet ☹.

Mochten jullie nog iets te vragen hebben over mij of over iets anders dan kunnen jullie een bericht hieronder achterlaten.


-Pascal
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top