Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xtakiller

DDG Held
Hallo allemaal,

Ik zal mij hierbij even kort voorstellen.

Naam: Marlon Spies, 23 jaar
MC naam: Xtakiller
Geboren: 11-07-1990
Youtube: Heb ik wel maar niet voor minecraft :) Meer voor mijn Dart toernooien.
Twitter: n.v.t.

Interesses: Slangen, Computers, Darten, Defensie, Airsoft
Hobbies:
- Het hebben van Slangen (meerdere)
- Onderhoud plegen aan airsoft apparaten
- Gamen en Darten.
Sport:
- Airsoft
- Darten

Ik ben aardig nieuw in de wereld van minecraft en weet nog niet alle kneepjes van het spel.
De meeste dingen moet ik nog opzoeken hoe het moet en voor de rest creatief bezig zijn (poging tot).
Ben geen Survival Expert, maar kan op zich wel een huisje bouwen of muren op een simpele manier in Creative Modus.

Dus mochten er ooit mensen zijn die mij een klein beetje op sleeptouw willen nemen zou dat geweldig zijn!

Ik heb veel filmpjes gezien waarvan ook de complete Serie Kingdom wat van begin tot eind mij ontzettend heeft geïnteresseerd en hoop dat er ooit nog een vervolg of iets van komt :)

BLOCK ON!
 
Laatst bewerkt:

knagieknagger

DDG UltraLegende
Knagie
Knagie
None
@Xtakiller
Welkom op het forum Marlon :D

Uhmm sinds wanneer ben je 23 als je in 1190 bent geboren? :p nah jk ik snap hem maar ik dacht is misschien handig om aan te passen :)
Ik heb nog wel een vraag, ik weet niet of je het ook hebt gedaan maar: Hoe heten de slangen?

Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen hier op het forum, ik denk dat eigenlijk iedereen je maar wat graag wilt helpen!

Succes verder met het uitvogelen van Minecraft en je andere hobbies :)
 

Xtakiller

DDG Held
Hahah dank je, had het zelf niet eens gezien, inmiddels aangepast.

Ik heb 7 Rattenslangen en 1 Konings Python. De namen van mijn slangen zal ik maar achter wegen laten :p

Ik zou graag wel eens willen weten hoe ik met andere mensen zou kunnen spelen.
Ben er zelf nog niet helemaal achter maar zal vast wel een manier voor zijn :) Ik speel het ook zo af en toe samen met mijn vriendin.

En het uitvogelen moet wel lukken haha, en verder ja wie weet mocht je een "leerling" willen helpen haha hou ik mij aanbevolen voor tips, hints & tricks,
Of misschien samen in een wereld indien mogelijk?

Ciao
 
M

MisterWanted

Welkom Marlon

Aparte maar leuke hobbies ik ken niet veel mensen die van slangen houden en darten vind ik persoonlijk erg leuk in de achtertuin.

Maar wat wil je gaan doen op het forum? :)
 

knagieknagger

DDG UltraLegende
Knagie
Knagie
None
@Xtakiller
Met Multiplayer kun je met meerdere mensen spelen, zoals op de DDG server. (play.dusdavidgames.nl)

Als je met een specifiek persoon of groepje wilt spelen kun je ook een eigen servertje huren bij serverhosts(Online).
De bovenstaande methode geldt vooral als je met mensen buiten je eigen huis wilt spelen, anders kun je zelf een servertje starten (LAN) maar daar kan normaal gesproken niemand van buitenshuis op.

Ik weet niet of dit mag dus ik zet het wel even in een spoiler, mocht dit niet mogen hoor ik het graag en zal ik het weg halen.
Ik heb deze server bijvoorbeeld nog +-1,5 maand lopen bij een hosting als je wilt kun je er op (je staat op de whitelist :p)
Code:
*Knip* Reclame is verboden.
Mocht je anderen er op willen hebben kun je dat wat mij betreft gewoon aangeven en zal ik ze toevoegen :) (ik doe nu toch niks met de server)

Als je nog meer vragen hebt, stel ze!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
M

MisterWanted

@Xtakiller
Met Multiplayer kun je met meerdere mensen spelen, zoals op de DDG server. (play.dusdavidgames.nl)

Als je met een specifiek persoon of groepje wilt spelen kun je ook een eigen servertje huren bij serverhosts(Online).
De bovenstaande methode geldt vooral als je met mensen buiten je eigen huis wilt spelen, anders kun je zelf een servertje starten (LAN) maar daar kan normaal gesproken niemand van buitenshuis op.

Ik weet niet of dit mag dus ik zet het wel even in een spoiler, mocht dit niet mogen hoor ik het graag en zal ik het weg halen.
Ik heb deze server bijvoorbeeld nog +-1,5 maand lopen bij een hosting als je wilt kun je er op (je staat op de whitelist :p)
Code:
185.12.12.39:25679
Mocht je anderen er op willen hebben kun je dat wat mij betreft gewoon aangeven en zal ik ze toevoegen :) (ik doe nu toch niks met de server)
Als je nog meer vragen hebt, stel ze!

mag ik ook op je server? ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xtakiller

DDG Held
@misterwanted01 wat ik hier wil gaan doen op dit forum.

rondkijken, kijken naar andere mensen wat ze aan tips en tricks hebben en wat je het beste kan doen in MC.
Wie weet MC vrienden maken en zo beter worden in minecraft zodat ik makkelijker dingen kan maken en mooie dingen kan bouwen.

En door minecraft te spelen op servers, zo ook wat bekender te worden in de MC wereld.
En denk dat dit wel een aardig mooi begin is om mee te starten?
 

Sonictheawesome

DDG Legende
Welkom op het forum, ik wens je nog veel plezier met Minecraften!

@Xtakiller
Met Multiplayer kun je met meerdere mensen spelen, zoals op de DDG server. (play.dusdavidgames.nl)

Als je met een specifiek persoon of groepje wilt spelen kun je ook een eigen servertje huren bij serverhosts(Online).
De bovenstaande methode geldt vooral als je met mensen buiten je eigen huis wilt spelen, anders kun je zelf een servertje starten (LAN) maar daar kan normaal gesproken niemand van buitenshuis op.

Ik weet niet of dit mag dus ik zet het wel even in een spoiler, mocht dit niet mogen hoor ik het graag en zal ik het weg halen.
Ik heb deze server bijvoorbeeld nog +-1,5 maand lopen bij een hosting als je wilt kun je er op (je staat op de whitelist :p)
Code:
109.200.205.129:25679
Mocht je anderen er op willen hebben kun je dat wat mij betreft gewoon aangeven en zal ik ze toevoegen :) (ik doe nu toch niks met de server)

Als je nog meer vragen hebt, stel ze!
Hee, zou ik op die server mogen?
 

knagieknagger

DDG UltraLegende
Knagie
Knagie
None
@knagieknagger, ik heb een poging gedaan maar hij blijkt out of date te zijn volgens MC.

any suggestions?

Om op de DDG server te spelen zul je op minecraft versie 1.7.4/5 moeten spelen qua client.

Hoe verander je de versie:
  1. Rechts onderin de launcher (waar je op 'Play' moet klikken om verder te gaan, klik je op:
    fde4c6ce8aedb88fc2fc78cd58722238.png

    - Nieuw profile: Om een nieuw profiel te maken naast je oude profiel (om snel te wisselen van versie).
    - Edit profile: Om het geselecteerde profiel aan te passen.
  2. Nu kun je dingen aanpassen:
    Version change.png
    - Bij 1 kun je de naam van het profiel kiezen (meestal zet je hier neer welke versie en/of waarhij voor is).
    - Bij 2 kun je de versie veranderen naar een eerdere versie of dat hij altijd naar de laatste versie wordt geupdate, je kunt ook de 'Enable experimental development versions ("snapshots")' aan zetten en dan krijg je meer opties.
    Ookal is het erg leuk om met de nieuwe toevoegingen te spelen, bij een snapshot kunnen je werelden kapot gaan dus PAS HIER MEE OP!
    Soorten versies:
    - Normale versie: Een reeks getallen: Dit is het versie nummer
    - Snapshot: Twee getallen, de W, weer twee getallen en weer een letter: b.v.b. '12W34a'. De eerste twee cijfers staan voor het jaartal, de letter W voor 'week', de laatste twee getallen staan voor het week nummer en de laatste letter voor de reviesies (a,b,c,d,etc.).
    - De zin: 'Use latest version' dit betekend dat Minecraft automatisch update naar de laatste versie, als je dit aan zet met snapshots krijg je altijd de laatste versie van Minecraft of dit nou een snapshot of een volledige versie is.
    - Bij 3 kun je Minecraft meer of minder RAM toekenen, Minecaft draait normaal op 512MB RAM (-Xmx512M qua JVM argument), meestal ga je niet boven de 4GB (-Xmx4G qua JVM argument) maar je kunt eigenlijk oneindig RAM toevoegen.
  3. Nu klik je op 'Save profile' en kunt je op 'Play' drukken om te beginnen met spelen.

@misterwanted01 @Sonictheawesome :
Wat mij betreft mogen jullie er op maar onthoud dat er maximaal 5 personen op kunnen. @Xtakiller
 
M

MisterWanted

Om op de DDG server te spelen zul je op minecraft versie 1.7.4/5 moeten spelen qua client.

Hoe verander je de versie:
  1. Rechts onderin de launcher (waar je op 'Play' moet klikken om verder te gaan, klik je op:
    fde4c6ce8aedb88fc2fc78cd58722238.png

    - Nieuw profile: Om een nieuw profiel te maken naast je oude profiel (om snel te wisselen van versie).
    - Edit profile: Om het geselecteerde profiel aan te passen.
  2. Nu kun je dingen aanpassen:
    Bekijk bijlage 1590
    - Bij 1 kun je de naam van het profiel kiezen (meestal zet je hier neer welke versie en/of waarhij voor is).
    - Bij 2 kun je de versie veranderen naar een eerdere versie of dat hij altijd naar de laatste versie wordt geupdate, je kunt ook de 'Enable experimental development versions ("snapshots")' aan zetten en dan krijg je meer opties.
    Ookal is het erg leuk om met de nieuwe toevoegingen te spelen, bij een snapshot kunnen je werelden kapot gaan dus PAS HIER MEE OP!
    Soorten versies:
    - Normale versie: Een reeks getallen: Dit is het versie nummer
    - Snapshot: Twee getallen, de W, weer twee getallen en weer een letter: b.v.b. '12W34a'. De eerste twee cijfers staan voor het jaartal, de letter W voor 'week', de laatste twee getallen staan voor het week nummer en de laatste letter voor de reviesies (a,b,c,d,etc.).
    - De zin: 'Use latest version' dit betekend dat Minecraft automatisch update naar de laatste versie, als je dit aan zet met snapshots krijg je altijd de laatste versie van Minecraft of dit nou een snapshot of een volledige versie is.
    - Bij 3 kun je Minecraft meer of minder RAM toekenen, Minecaft draait normaal op 512MB RAM (-Xmx512M qua JVM argument), meestal ga je niet boven de 4GB (-Xmx4G qua JVM argument) maar je kunt eigenlijk oneindig RAM toevoegen.
  3. Nu klik je op 'Save profile' en kunt je op 'Play' drukken om te beginnen met spelen.

@misterwanted01 @Sonictheawesome :
Wat mij betreft mogen jullie er op maar onthoud dat er maximaal 5 personen op kunnen. @Xtakiller
oke :)
 

Sonictheawesome

DDG Legende
Om op de DDG server te spelen zul je op minecraft versie 1.7.4/5 moeten spelen qua client.

Hoe verander je de versie:
  1. Rechts onderin de launcher (waar je op 'Play' moet klikken om verder te gaan, klik je op:
    fde4c6ce8aedb88fc2fc78cd58722238.png

    - Nieuw profile: Om een nieuw profiel te maken naast je oude profiel (om snel te wisselen van versie).
    - Edit profile: Om het geselecteerde profiel aan te passen.
  2. Nu kun je dingen aanpassen:
    Bekijk bijlage 1590
    - Bij 1 kun je de naam van het profiel kiezen (meestal zet je hier neer welke versie en/of waarhij voor is).
    - Bij 2 kun je de versie veranderen naar een eerdere versie of dat hij altijd naar de laatste versie wordt geupdate, je kunt ook de 'Enable experimental development versions ("snapshots")' aan zetten en dan krijg je meer opties.
    Ookal is het erg leuk om met de nieuwe toevoegingen te spelen, bij een snapshot kunnen je werelden kapot gaan dus PAS HIER MEE OP!
    Soorten versies:
    - Normale versie: Een reeks getallen: Dit is het versie nummer
    - Snapshot: Twee getallen, de W, weer twee getallen en weer een letter: b.v.b. '12W34a'. De eerste twee cijfers staan voor het jaartal, de letter W voor 'week', de laatste twee getallen staan voor het week nummer en de laatste letter voor de reviesies (a,b,c,d,etc.).
    - De zin: 'Use latest version' dit betekend dat Minecraft automatisch update naar de laatste versie, als je dit aan zet met snapshots krijg je altijd de laatste versie van Minecraft of dit nou een snapshot of een volledige versie is.
    - Bij 3 kun je Minecraft meer of minder RAM toekenen, Minecaft draait normaal op 512MB RAM (-Xmx512M qua JVM argument), meestal ga je niet boven de 4GB (-Xmx4G qua JVM argument) maar je kunt eigenlijk oneindig RAM toevoegen.
  3. Nu klik je op 'Save profile' en kunt je op 'Play' drukken om te beginnen met spelen.

@misterwanted01 @Sonictheawesome :
Wat mij betreft mogen jullie er op maar onthoud dat er maximaal 5 personen op kunnen. @Xtakiller
Thnx :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top