Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Voorstel verduidelijking Gamemodes

Status
Niet open voor verdere reacties.

lenvdbend

DDG Held
IetsmeSuperLen
IetsmeSuperLen
None
Beste DDG team,

Vroeger keek ik veel naar de YouTubes Dusdavid en door hem wau ik graag
een whitelist toen hebben op Minetopia, maar ik was ook niet zeker of ik dan ver zou komen en wat ik allemaal op moest doen en hoe ik alles moest aanpakken in de roleplay.Dus ik liep tegen dingen aan zoals: Hoe moet ik beginnen ?
Wat zijn mijn doelen en mogelijkheden ?, En als ik join wat moet ik dan ?
En kan ik ook nieuwe vrienden krijgen ?, En etcetera..............

Nu bedenk ik me om een suggestie te sturen voor andere spelers
Vooral voor de beginners die deze dingen ook herkennen.
Mijn idee of suggestie is om op jullie website/forum en of in Doc-bestand wat informatie neer te zetten voor mensen die een bepaalde gamemode wilt spelen of
Voor spelers die in een gamemode zitten maar niet verder kunnen en dat ze op nieuw de beste doelen en tips en tricks kunnen terug vinden.
Dus eigenlijk dat voor elke gamemode het concept wordt uitgelegd en daarin wat extra’s voor de spelers of mensen die het willen spelen misschien.


Ik hoop dat jullie snappen dat dit heel fijn zou zijn voor de spelers maar ook voor misschien nieuwe staff leden of huidige staffleden.

Ik hoor graag een reactie van jullie en wil graag jullie meer of vaker overtuigen als het nodig is.

Met vriendelijke groet,
Len van der Bend

ps. Ik heb Dyslexie sorry voor spelling en zins op bouw.
 
Laatst bewerkt:

Verbramdt

DDG Superheld
Verbramdt
Verbramdt
None
Heyhoi!

Ik moet zeggen dat ik het eens ben met je suggestie, maar niet voor de huidige staat van Minetopia.

Op dit moment is Minetopia nog relatief simpel te begrijpen ondanks dat ik zeker begrijp dat je niet weet waar te beginnen, hierover kan je echter met wat zoeken vast wel wat informatie vinden op YouTube.

Echter denk ik wel dat dit voor 4.0 een goede zou zijn, gezien DDG natuurlijk ook nog een jongere doelgroep heeft van spelers tussen de 13 en 16 jaar waardoor het grotere reallife aspect anders is dan naar hun weten, natuurlijk krijgen ze hierover les op school, maar weten het soms nog niet helemaal.

En dan begrijp ik dat de DDG Staffleden geen docenten zijn, maar een kleine tutorial of uitleg over hoe je moet beginnen zou wel op zijn plaats zijn (in hoeverre dat niet is gedaan).

Ook misschien het idee om de Propedeuse opleiding terug te brengen met 4.0

~ IkHeetBram
 

Thijmqn

DDG Superheld
Thijmqn
Thijmqn
None
Beste,

Aangezien er al een lange tijd niet meer is sluit ik dit topic.
Als het topic nogsteeds van toepassing is kun je het beste een nieuwe aanmaken! Zo houden we ons form clean!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top