Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Tellen (Spel)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbert_de_Bruce

DDG Superheld
6751

Coördinaten op aarde:
- 67° N 51° E --> Ligt ongeveer 50 km ten westen van het Russische plaatsje Kotkino
- 67° S 51° E --> Ligt op 10-15 km afstand landinwaarts van de kust van Antartica
- 67° N 51° W --> Ligt aan de westkant van Groenland, 5 km ten westen van de lokale luchthaven Kangerlussuaq
- 67° S 51° W --> Ligt op zee zo'n 500 km ten oosten van het Bruce Plateau van Antartica (die tentakel onder Zuid-Amerika)

Vond je dit bericht ook zo spectaculair? Like deze post, volg me op het DDG-forum en schrijf een post hieronder! ;)

Ik zou graag iedereen willen bedanken die betrokken was bij de totstandkoming van deze post. Zowel mijn familie, als mijn huisdieren, alle mensen op dit forum, alle DDG'ers, mijn kamerplant, mijn computer, Google Maps, mijn hersenen, mijn docent Aardrijkskunde, mijn wereldkaart, het schoonmaakmiddel Glassex (waarmee ik mijn bureau heb schoongemaakt) en tot slot mijn steengoede ontbijt! Zonder jullie was ik nergens gekomen op dit topic.

Robbert
 

Robbert_de_Bruce

DDG Superheld
6765 Ik heb het nummer op mijn whiteboard neergezet, ik heb een poster boven mijn bed gehangen en het nummer als background ingesteld. Ik voel al een band ontstaan tussen mij en 6762
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top