Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Tellen (Spel)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Microgolf

DDG UltraLegende
Microgolf
Microgolf
Obsidian
2651 ik verwijder dat linkje pas als linkjes in de handtekening verboden zijn...
en volgens mij is dat nu nog niet
 

knagieknagger

DDG UltraLegende
Knagie
Knagie
None
2652 Ik hoop dat de DDG members (mods, admins, etc.) snappen dat het gewoon nogal vervelend is dat anderen het wel mogen en omdat wij hier topics over hebben geplaatst wij het niet mogen (zo lijkt het) omdat we nu opvallen (jullie nu weten op wie je moet letten over Regions).
 

ThE_WiZ76

Admin
Sr. Admin
Sr. TECH
ThE_WiZ76
ThE_WiZ76
Sr. Admin
2561, ik heb het niet weggehaald, alleen een eerlijke vraag gesteld aan Pieter, vroeg of laat had iemand anders het wel gezien/gevraagd, dus je hoeft het niet bij mij in de schoenen te schuiven...
 

DwarfNebula_

DDG SuperLegende
2563
2561, ik heb het niet weggehaald, alleen een eerlijke vraag gesteld aan Pieter, vroeg of laat had iemand anders het wel gezien/gevraagd, dus je hoeft het niet bij mij in de schoenen te schuiven...
Het was niet tegen jou bedoeld, je hoeft het ook niet persoonlijk op te vatten, maar ik vind het wel flauw dat je tegen @JeroenPlays_MC zegt dat hij zijn link weg moet halen, maar dat er heel veel mensen op dit forum zitten die een link van hun YouTube-kanaal als handtekening hebben.
 

ThE_WiZ76

Admin
Sr. Admin
Sr. TECH
ThE_WiZ76
ThE_WiZ76
Sr. Admin
2564

2563

Het was niet tegen jou bedoeld, je hoeft het ook niet persoonlijk op te vatten, maar ik vind het wel flauw dat je tegen @JeroenPlays_MC zegt dat hij zijn link weg moet halen, maar dat er heel veel mensen op dit forum zitten die een link van hun YouTube-kanaal als handtekening hebben.

Heb het hem al in een PM uitgelegd, hoe het zit en dat het bij hem ook niet persoonlijk is.
De regels op het forum zijn hetzelfde als in de chat op de server.
Als je het ziet bij mensen rapporteer het dan.

Ik spreek mensen aan bij wie ik het zie, toevallig was hij de eerste.
 

DwarfNebula_

DDG SuperLegende
2565
Heb het hem al in een PM uitgelegd, hoe het zit en dat het bij hem ook niet persoonlijk is.
De regels op het forum zijn hetzelfde als in de chat op de server.
Als je het ziet bij mensen rapporteer het dan.

Ik spreek mensen aan bij wie ik het zie, toevallig was hij de eerste.
Oke, dan zoek ik wel even een paar mensen (No hate <3), ik report ze wel, kan jij daar dan kijken wie het zijn, want een ban/verwijdering van het forum lijkt me overbodig.
 

TimM

DDG Legende
2567 ik had een 1/10 op wiskunde :( heb ik nu mooi in gehaald met 19/20 GET RECKT


Spellingsfouten niet onmogelijk
-Tim
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top