Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Teemo's World (organic)

Wat vinden jullie van het nieuwe project?


  • Total voters
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.

Tim-Teemo16

Ex-Staff
Teemo16
Teemo16
None

irden

DDG Held
LUCCAHSKITTEN
LUCCAHSKITTEN
None
Ziet er leuk uit. Wat ik als beste tip heb gekregen is dat je veel op anatomie moet letten als je organics maakt. Dus denk dan aan de lichaamsopbouw, zoals spieren. Kijk eens naar jezelf als je nog een organic gaat maken, en denk eens goed na over de opbouw van je organic ;), verder nog veel succes met de volgende dingen!
 

TangoTack

Ex-Staff
TangoTack
TangoTack
None
Het ziet er redelijk uit, let er ook op dat een kasteel meer diepte heeft en niet recht omhoog gaat. Voor de rest de organics zijn iets minder in echt in verhouden. Ga in ieder geval door :)
 

Tim-Teemo16

Ex-Staff
Teemo16
Teemo16
None
Het ziet er redelijk uit, let er ook op dat een kasteel meer diepte heeft en niet recht omhoog gaat. Voor de rest de organics zijn iets minder in echt in verhouden. Ga in ieder geval door :)
ik ben momenteel bezig met het vernieuwen van het kasteel, vond hem zelf ook niet zo heel mooi, ook ben ik de organic van mijn poppetje aan het veranderen
 

Tim-Teemo16

Ex-Staff
Teemo16
Teemo16
None
Ziet er leuk uit. Wat ik als beste tip heb gekregen is dat je veel op anatomie moet letten als je organics maakt. Dus denk dan aan de lichaamsopbouw, zoals spieren. Kijk eens naar jezelf als je nog een organic gaat maken, en denk eens goed na over de opbouw van je organic ;), verder nog veel succes met de volgende dingen!
ik ben momenteel bezig met het vernieuwen van het kasteel, vond hem zelf ook niet zo heel mooi, ook ben ik de organic van mijn poppetje aan het veranderen
 

Tim-Teemo16

Ex-Staff
Teemo16
Teemo16
None
Ziet er leuk uit. Wat ik als beste tip heb gekregen is dat je veel op anatomie moet letten als je organics maakt. Dus denk dan aan de lichaamsopbouw, zoals spieren. Kijk eens naar jezelf als je nog een organic gaat maken, en denk eens goed na over de opbouw van je organic ;), verder nog veel succes met de volgende dingen!
ja en de reden dat ik dat niet deed was omdat het meer voor de fun was het was gewoon even SNEL in elkaar gezet gwn om iets te maken, maar SPEICAAAAL voor jou heb ik die gehele organic aangepast, ook heb ik op mijn portfolio extra foto's toegepast van details over de organic die jij kunt bekijken, hier is de nieuwe poll link https://forum.dusdavidgames.nl/threads/teemos-world-organic-updated.81887/
 
Ziet er leuk uit. Wat ik als beste tip heb gekregen is dat je veel op anatomie moet letten als je organics maakt. Dus denk dan aan de lichaamsopbouw, zoals spieren. Kijk eens naar jezelf als je nog een organic gaat maken, en denk eens goed na over de opbouw van je organic ;), verder nog veel succes met de volgende dingen!
https://gyazo.com/311115307fcf5f4bfdbe4aa45d242671 Dit is ze nieuwe versie, die vind k persoonlijk er beter uit zien! Bekijk t even :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top