Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Sound cliënt in Minetopia

Wiebee_

Projectleider
PR Manager
Artist
Wiebee
Wiebee
None
Fakka strijders,

Mijn idee voor Minetopia nog een tikje realistischer te maken is een gepersonaliseerd audio systeem via n Google site dingetje. Die je kan openen ingame.
Het past zich aan aan de situatie waar je bent. Het weer, enzovoort.

Dat zou volgensmij super vet zijn, als je bijvoorbeeld in The Bai loopt, en de zee hoort. Of de muziek van de straat muzikant die je hoort spelen in Hollandia.
Of toch net het soundsystem in Pretpark, wanneer je op de botsauto's zit.

Laat weten wat je vindt!
- Wiebee
 

Sandwichservais

DDG Legende
Sandwichservais
Sandwichservais
None
Fakka strijders,

Mijn idee voor Minetopia nog een tikje realistischer te maken is een gepersonaliseerd audio systeem via n Google site dingetje. Die je kan openen ingame.
Het past zich aan aan de situatie waar je bent. Het weer, enzovoort.

Dat zou volgensmij super vet zijn, als je bijvoorbeeld in The Bai loopt, en de zee hoort. Of de muziek van de straat muzikant die je hoort spelen in Hollandia.
Of toch net het soundsystem in Pretpark, wanneer je op de botsauto's zit.

Laat weten wat je vindt!
- Wiebee
heb ik al is eerder in de ideeënbus gestopt. blijft een goed idee, jammer dat er nooit werk van gemaakt is :(
 
Top