Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Oi, ik ben Kudjoch!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kudjoch

Ex-Staff
Kudjoch
Kudjoch
None
Hey
ik zag dat ik mijzelf nog niet geintroduceerd had, dus ik dacht op deze woensdag middag van nou dat lijkt mij een strak plan!

Voor de mensen die mij nog niet kennen heet ik in-game Kudjoch maar mijn echte naam is Nick.
Ik ben 17 jaar oud, en ben een IT student aan het ROC. In mijn vrije-tijd upload ik video's op mijn kanaal en ben ik werkzaam als Freelance website ontwikkelaar. Maar daarnaast speel ik ook ACTIEF op de DDG servers.
Waaronder: Kingdom 1, Creative World, Manticore & Minetopia!

Wat ik doe/deed op Minetopia?
Ik heb een tijdje bij The Company gewerkt, bij Marnickur gewerkt en al snel ben ik bij DINO terecht gekomen. Dino zorgde eerst voor de Bannershop, en hadden natuurlijk daarnaast ook het ENIGE prepark in de server. Ik was de Director en samen met het team hebben wij Dinoland tot een succes gebracht. Helaas is Oldaran deels gestopt met actief spelen van Minetopia en viel de bannershop kapot op de grond.. Maar dat liet ik mijzelf niet gebeuren dacht ik, en heb een tip top plan ingeleverd bij het Ministerie van Economische zaken en de PL Benderdt. Deze zijn na discussie voeren dat de Bannershop terug mocht komen in de Game! En voila, daar was hij dan.. De Bannershop dit keer in Qtraxia, dit keer met mij als CEO.. Creatief bezig zijn doe ik al te graag! En ben blij tot heden dat ik deze functie met hééél veel plezier kan en mag uitvoeren!

Wat ik doe/deed op Kingdom?
Ik zit in het kingdom Calici onder leiding van onze NIEUWE koning: JuistNoah ik ben een geinvite als niksdoener, en ik vervul mijn taak op kingdom als niksdoener pittig goed! Nee grapje natuurlijk, ik ben zo'n vent die Resource verzameld en dan een mooi bouwwerk neer smijt maar ook een try-hard pvper! Pvpen doe ik het allerliefst en ben mijzelf ook continu aan het verbeten!

Wat ik doe/deed op Manticore?
Heel simpel! Ik ben de teamleider / team captain van Team Bulletproof! Wij staan op de global standing op positie 6 in seizoen 3! En maken ons op dit moment klaar voor de Champions divisie, dit doe ik met gepaste trots, indien je op de hoogte wilt blijven van wat Bulletproof doet op Manticore? Volg ons dan op twitter of houdt natuurlijk de website Manticoreworld in de gaten

Wat ik doe/deed op Creative World?
Ik ben voormalig bouwer samen met Joelvl op project: Kingdom! Hier bouwen wij Kingdom gerelateerde bouwwerken na of bedenken ze zelf! Dit doen ik met héél veel plezier!

Contact
Voor de mensen die echt met mij in contact willen komen is dat natuurlijk mogelijk! Ik ben op verschillende manieren te bereiken in-game maar ook buiten de game. In-game kan je mij bereiken door mij aan te spreken ik ben (denk ik) geen arrogante speler en sta altijd open voor een praatje! Buiten de game kan je mij bereiken via twitter en je kan me altijd een privé bericht sturen!

Genoeg overmij of wat ik doe! Bedankt voor het lezen allemaal en tot ziens!

- Kudjoch
 
Laatst bewerkt:

Kudjoch

Ex-Staff
Kudjoch
Kudjoch
None
Toevoeging Kingdom Gedeelte:
Inmiddels door mijn privé situatie waar ik in verkeer, heb ik besloten TIJDELIJK te stoppen met Kingdom. Dus vanaf heden 13/12/2016 zit ik TIJDELIJK niet meer in The Kingdom Calici.
 

DMGtheFlo

DDG UltraLegende
DMGtheFlo
DMGtheFlo
None
welkom, en laten we veel plezier hebben op het DDG forum :)

oi, Kudjoch, Welkom op het leukste forum van nederland :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sebas65

DDG SuperLegende
Sebas65
Sebas65
None
Hé geen kort maar krachtig...

Maar toch gezellig dat jij hier ook bent :)

Om even onorgineel te zijn!

Welkom nock op het DDG Forum!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top