Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten It's me, Daantjio!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanHeerw

DDG Held
Warning, lang verhaal!!
Wie ben je? (In mc)
Nou, ik ben Dus DaanHeerw! Einde, Nee grapje! Ik ben 13 jaar en de meesten van jullie zullen me niet kennen. Ik was, let op hé 'was' heel actief op DDG. Ik kocht VIP en had ook nog moeite bij het kiezen tussen de kingdoms, dus ik ging niet vragen naar mensen welk het best en gezelligst was, ik ging uit van een coole naam! Ik twijfelde tussen Adamantium en Eredon, het is uiteindelijk het laatste geworden. En ik ben blij dat ik het elfenvolk heb gekozen.
(Sluikreclame: Dus join voor een leuke community)
Zoals ik al zei: Ik was actief. Ik zit nog steeds in The Kingdom2, en nog steeds in dezelfde kingdom. In het begin was het moeilijk vrienden te maken voor mij, ik was heel druk en dat konden niet veel mensen waarderen, doordat ik 'vriendloos' werd begon ik te griefen, en ja ik weet het: Het was fout. De straf heb ik onder ogen gezien. Na mijn 12de ban ofzo
(Yeah, I know, veel hé) begon ik een eerlijk leven te starten, ik kwam erachter dat onze adel sand nodig had voor de muren, ik ging opzoek naar zand op de stranden, dat leverde niet veel op. Opeens zag ik sand in de grond, ik begon te hakken en zag tot mijn verbazing te veel sand, ik begon als een dwaas te hakken, maar toen.... (Tán tán táááááánnnn) Kwam er iemand aan die zei dat ik toestemming moest vragen om sand te hakken in de havenstad ik dacht:'Oh oh, dat zei je iets te laat!' Ik besloot naar mijn favoriete hertog te gaan: Thrilatos. Hij zei letterlijk:'Is niet erg, je mag doorhakken!' Dus dat deed ik. Ik denk dat ik zo'n 15% van het sand in de muren had gesponsord, in die tijd maakte ik ook wat vrienden zoals Moosdijk1(die Hertog was),Thrilatos en nog wel meer, is zo lang geleden dat ik het niet echt meer kan opnoemen. Bij het laatste gevecht in de eerste map had ik niet door dat het het laatste gevecht was, we moesten verdedigen dus pakte ik me iron armor maar, bij verdedigen had je minder kans dood te gaan! Ik was voor mijn doen best rijk *kuch* 36 diamonds *kuch* Dus vond het jammer dat het in het niets opging! Ik raakte inactief. Af en toe kwam ik nog wel effetjes, vandaag kwam ik na 2 maand weer. Er was een hele nieuwe adel, maar een aaantal kende ik nog wel. Die hadden zelf promotie gemaakt tot de Adel. Ik had veel bewonderen voor Rhatorian, die is al ong. anderhalf jaar hertog. Ik vond de adel met Rhatorian,Thrilatos,iJoostt en Pheiros wat leuker, het beste zelfs! En zo kwamen vanaf ergens begin 2013 bij vanavond aan!
Wie ben je? (in rl)
Zoals sommigen al weten heet ik Daan, ik ben 13 jaar en nog vrijgezel
(fix fix) Ik kan heel moeilijk tegen scheldende mensen en dan vooral met ziektes scheldende mensen, nu ik eindelijk weet hoe je screenshot maakt en op imgur.com zet meld ik elk incident. Ik vind ‘xD’ een leuk woordje, en natuurlijk ‘Lawlderp’! Ik zit nu in de eerste en woon in Assen (de vroegere verblijfplaats van Dé David) Ik kijk veel youtubers, gamende maar ook andere zoals vlogs, niet alleen Nederlandse youtube-channels ook Engelse. Mijn computer staat helemaal boven op zolder! Dus ik kan zo hard schreeuwen als ik wil. Ik houd van minecraft en dan vooral survival en minigames, survival doe ik op een andere server. Maar minigames hierzo en ook nog op andere server, kitpvp doe ik vooral hier!

Wat maakt DDG zo’n goede server voor jou?
De Moderators zijn aardig, behulpzaam en grijpen in als het moet. Ze laten mensen meteen de prijs betalen als ze zich niet goed gedragen! Ook vind ik het slim om de bans in de kindom2 chat te zetten, zo laat je mensen de gevaren ervan zien! En denken ze ook 2 keer na!
Zoals je misschien al had opgemerkt ben ik een enorme kletskous, als je me ooit tegenkomt: Don’t be shy, just ask (vertaling: Wees niet verlegen, vraag maar raak!) Ook kan je je vraag hieronder achterlaten.
Dat was ik, DaanHeerw. Als je een praatje wilt maken kan je je agenda er ook bijpakken.

Welke games heb je nog meer?
Poeh, es kijken. Ehm.. CS:GO, MW2 en 3, AC brotherhood. red crucible Firestorm en WarFace. Mw3 is echt een aanrader. Mijn steam-naam is dacht ik daanheerw1. Dus voeg me toe en zeg meteen ff je mc naam.

DaanHeerw.
 

DaanHeerw

DDG Held
Haha, Thx. Ik ga binnenkort een nieuwe maken, deze vind ik een beetje verouderd. Wel bedankt voor het welkoms-comité.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top