Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Ik strijd voor anderen zodat ze niet dezelfde fout begaan als ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.

knagieknagger

DDG UltraLegende
Knagie
Knagie
None
Nou welkom op de DDG fora Jamilla (leuke naam trouwens :D)

Heel goed dat je het iedereen afraad, helaas heb je het zelf moeten ervaren maar daar leer je weer van.

Speel je nog andere games tegenwoordig?
 

AmazingAndreaz

DDG Superheld
Welkom Jamilla!
Een erg sterk verhaal moet ik zeggen (misschien wel nog wat aan je interpunctie doen, dat leest een stuk fijner).

Helaas blijven er mensen die geen Minecraft kunnen spelen en hacks gebruiken. Niemand kan hier iets aan doen. Maar als community kunnen we hier uiteraard wel hard tegen optreden :)

Verzonden vanaf mijn Moto G
 

KynithosNL

DDG Superheld
Welkom! Vind het leuk om te lezen waarom iemand hacks gebruikt. Ik snap de reden wel min of meer, fangirls zijn blijkbaar tot alles in staat :p succes met je ban appeal!
 

steenooo

Ex-Staff
steenooo
steenooo
Quartz
Welkom! Jammer dat er nog steeds heel veel mensen zijn die deze zooi genaamd Huzuni, of Nodus.
Toch fijn dat jij mensen probeert te helpen!
 

ThE_WiZ76

Admin
Sr. Admin
Sr. TECH
ThE_WiZ76
ThE_WiZ76
Sr. Admin
Welkom! Jammer dat er nog steeds heel veel mensen zijn die deze zooi genaamd Huzuni, of Nodus.
Toch fijn dat jij mensen probeert te helpen!
Hmm, misschien had je beter niet de naam van die clients kunnen noemen, misschien verkeerde inspiratie voor sommigen? :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top