Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Ik ben Marrick, de enige echte Houthakker!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Houthakker

DDG Superheld
Houthakker
Houthakker
None
Hallo DDG'ers!

Ik ben Marrick, geboren in het mooie Friesland in het jaar 1994 (toen we nog betaalden met guldens en niemand thuis internet had). Mijn in-game namen zijn Houthakker (op Kingdom 2) en Marrickness (op de lobby & de rest). Aangezien ik nu zo'n twee jaar actief ben op DDG leek het me wel eens tijd om me voor te stellen, dus bij dezen!

Jullie kennen me misschien wel van het machtige Elvenrijk Eredon (KD2), waar ik bouw aan onze mooie hoofdstad Tridolas. Bouwen vind ik de leukste component van Minecraft omdat ik hierin al mijn creativiteit kwijt kan. Uiteindelijk heeft me dit ook nog een Ridder III-rank opgeleverd. Naast blokjes op elkaar klikken derp ik wel eens rond op Kit-pvp om mijn pro-skills te showen (not). Last but not least maak ik nog videotjes over de Kingdom Eredon onder de naam DusMarrickGames (ik ben zóóó origineel). Ik mag geen linkje geven hier, maar als je de laatste ontwikkelingen binnen Eredon wil volgen, moet je 'm zeker even opzoeken!

Ik zit natuurlijk niet de hele dag op de DDG-server. Ik studeer namelijk ook nog HBO Communication & Multimedia Design in Leeuwarden en mijn geld verdien ik met het vormgeven van websites voor kleine bedrijven en verenigingen. Met dit geld (+ stufie) bekostig ik drankjes voor het weekend en games om de rest van de dagen door te komen. Daarnaast heb ik een hele lieve vriendin en ben ik Apple-fan, samenvattend: er blijft weinig over.

Nou, weten jullie dat ook weer. Vind je mij leuk? Join Eredon!

Liefs,
Marrick | IG: Houthakker, Ridder III in Kingdom Eredon
 
Laatst bewerkt:

TimM

DDG Legende
Ik zit ook in Eredon! Misschien ken je me onder de naam SupaaahTim! Ik zou dat linkje naar je kanaal maar beter even weg doen aangezien ze dat hier niet graag hebben
 

Houthakker

DDG Superheld
Houthakker
Houthakker
None
Ik zit ook in Eredon! Misschien ken je me onder de naam SupaaahTim! Ik zou dat linkje naar je kanaal maar beter even weg doen aangezien ze dat hier niet graag hebben
Ik vind dat dat past bij mijn introductie, daarbij is het niet storend.
 

jotjens92

DDG Held
Marrick netjes geformuleerd man. Dit is de netste voorstel post die ik tot nu toe gezien heb. Nice mate!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top