Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Idee Creative naar 1.16 of 1.17

TimmieGamer_

DDG Superheld
TimmieGamer_
TimmieGamer_
None
Beste allemaal,
Ik ben laatst Creative gaan spelen op DDG, Tot mijn grote schrik draait dit nog op 1.12! Dus mijn suggestie is om het naar 1.16 te doen omdat we dan veel meer mogelijk heden hebben in bouw styles, blokken en het is wat ouder dus er zijn waarschijnlijk ook al wel wat goede plugins voor.
Want in 1.12 heb je nog geen nieuwe nether blocks, bamboe, coral en andere oceaan blocks etc. dus om creative een boost te geven is het misschien een ideetje om dit te updaten naar een nieuwere versie zodat dit ook (hopelijk) meer gespeelt gaat worden. Laat je mening weten in de reacties en in de poll.
 
Laatst bewerkt:

meikeDDG

Artist
DDGGod
meikeDDG
meikeDDG
DDG God
ik ben het hier mee eens! En voor als DDG ook nog het joinbaar wilt maken voor 1.12 kunnen ze nog viabackwards (of iets soort gelijks) er in zetten. Dan kan iedereen onder de 1.16/1.17 ook gwn joinen. Alleen kunnen ze dan niet alle blokken zien maar dat moet voor een creative plots geen grote ramp zijn neem ik aan.
 

TimmieGamer_

DDG Superheld
TimmieGamer_
TimmieGamer_
None
Als je 1.16 pakt weet ik 100% zeker dat er een plugin is die het mogelijk maakt om t/m 1.9 te joinen. Dit heb ik gezien op een andere server. Deze plugin zorgt er dan voor als je op 1.12 zit sugarcane ziet ipv bamboe.
 
Laatst bewerkt:

TimmieGamer_

DDG Superheld
TimmieGamer_
TimmieGamer_
None
Laatst bewerkt:
Top