Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Hoi ik ben Timo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kivitalo

DDG Superheld
Hallo ik ben Timo en ben 23 jaar en kom woon in doetinchem.
Op dit moment werk ik bij een folderverspreidings bedrijf en dat doe ik 24 uur in de week.

Mijn hobby's zijn gamen, drummen, lezen, verhalen en gedichten maken, rappen en met youtube bezig zijn.
Met youtube ben in nu ongeveer 2 maanden bezig en het lijkt makkelijker dan het is.

Wat ik echt nog wil leren is om video's te kunnen bewerken en goed kunnen overkomen op youtube.
Wat ik nu gebruik om videos mee op te nemen is en logitech 920 hd pro en wil misschien nog en losse microfoon erbij.

Mijn kanaal is trouwens NachtWachtGames en ik hoop daar in de toekomst nog veel meer voor te maken.

Trouwens ik heb nog 2 vraagjes
Vraag 1: wat is een goede Microfoon en waar kun je die krijgen.
Vraag 2: wat is een makkelijk video bewerking programma.

MVG,

Timo
 
Laatst bewerkt:

Ølaf_

Ex-Staff
Welkom!
Even over YT.
1 Een mic kan echt handig zijn, ik heb er een van €15 en de kwaliteit is goed genoeg.
Je hoort je stem duidelijk - maar er was wel ruis. Daarvoor heb ik software gedownloaded en nu doet ie t goed!
2 Ik gebruik voor editten sony movie studio platinum en AvS video editter.
Bijde zijn ze niet moeilijk, maar mijn voorkeur licht op de 1e.
Groeten Olaf
 

Trollo

DDG Held
Welkom geheten!

Over die 2 vraagjes:
Vraag 1: wat is een goede Microfoon en waar kun je die krijgen. > Goed, Samson c1u of co3u, Verkrijgbaar op bax-shop.nl
Vraag 2: wat is een makkelijk video bewerking programma. > Makkelijk, Windows live Movie Maker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top