Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Hoi! Ik ben Thomas!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ølaf_

Ex-Staff
Hey Thomas! Welkom op het forum!
Vertel eens wat meer over jezelf. Wat doe je qua school, hoe oud ben je, waarop game je, wat game je etc.
 

Thomas_muur

DDG Superheld
Thomas_muur
Thomas_muur
None
Ooh oke haha! Ik heb op zich al best veel gedaan op dit forum maar ik kwam er nu pas achter dat je jezelf kon voorstellen xD

Naam: Thomas
Leeftijd:13
Ik zit op het middelbare in de 2e
Ik game op een beast laptop :p
Ik heb de zelfde microfoon als dusdavid. Ik hou me vooral bezig met minecraft af en toe Leaque of Legends en soms Heroes & Generals, ool hou ik me de laatste tijd veel bezig met bukkit coding of terwijl plugins maken voor minecraft. Als ik op DDG doe ik meestal:
Vroeger zat ik altijd CastleDefend en skyblock te spelen ik had echt een BEAST eiland een soort kasteel met een mobspawner etc. EN HET BESTE! IK ZAT NAAST HET EILAND VAN DAVID!!
Totdat.. Ik een tijdje niet online was en ik kwam weer terug was het gereset! Kan ik weer lekker opnieuw beginnen ik zat rond de lvl 50 ofzo.
Nu derp ik vooral rond in de lobby en speel ik KitPvP.
Ik speel al ongeveer 2 jaar op de DDG server. Wil je nog iets over me weten? Vraag maar :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top