Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Hoi ik ben Semi

Status
Niet open voor verdere reacties.

Suzumi_kun

Ex-Staff
Suzumi_kun
Suzumi_kun
None
Hallo DDGers,

Ik ben Semi. Ik ben 13 jaar oud (in maart 14) en ik speel............ (heb je het al geraden?) MINECRAFT! Ik speel natuurlijk ook andere spellen maar dat maakt nie uit. Ik heb sinds januari (legit) Minecraft. (daarvoor speelde ik al 2 jaar cracked) Sinds ik minecraft heb speel ik heel vaak op de DDG server. Ik heb nu ook goud gekocht en daardoor zit ik in kd 2 (eredon) Mijn in-game naam is semicool5. Ik ben sinds 1 week level 5 op de DDG survival. (#nolifer) Ik ben dus heel actief op de servers: Survival, KD 2 en de lobby van DDG. Je kan me ook tegenkomen in kitpvp, castledefend en crea plots maar niet zo vaak. Ik ben ook nog nooit banned geweest op de DDG server en daar ben ik nogal trots op. Mijn grootste droom over de DDG server is mod worden maar dat zal misschien nooit gebeuren xD. Ik wil ook wel graag youtuber rank maar dat gaat vast ook nooit gebeuren omdat mijn kanaal best klein is.
 

Quin

DDG Held
Hoi Semi. Leuk dat jij de DDG forums bent gejoined! Geef vooral de moed niet op met je Youtube kanaal hè? Niks is onmogelijk.
 

Suzumi_kun

Ex-Staff
Suzumi_kun
Suzumi_kun
None
Hoi Semi. Leuk dat jij de DDG forums bent gejoined! Geef vooral de moed niet op met je Youtube kanaal hè? Niks is onmogelijk.
tuurlijk doe ik dat niet! ik doe 2 uur over het editen van mn video's dus dan kun je zien dat ik er de moed in steek ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top