Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten hoi ik ben pierre

Status
Niet open voor verdere reacties.

bacongamesnl

DDG Held
lol zat even rond te derpen op het forum! en toen kwam ik dit tegen! dus ik stel me even voor :D

naam:
pierre
IGN: koningpierre (zoek je mij op een game altijd dit intypen :p)
hobby's: gamen, met vrienden chillen, video's opnemen en zorgen dat mensen ban krijgen :D
youtube: youtube.com/bacongamesnl
twitter: twitter.com/bacongamesnl
favoriete games:
minecraft, Battlefield 3/4 en Gta5
beste youtuber op bacongamesnl na: Prkbob
KD2: Hyvar
 

Sonictheawesome

DDG Legende
Welkom bacongamesnl op het forum!

Geweldig wat je doet op het forum, ervoor zorgen dat mensen ban krijgen :p

Enne, wat voor video's neem je dan op?
 

bacongamesnl

DDG Held
Welkom bacongamesnl op het forum!

Geweldig wat je doet op het forum, ervoor zorgen dat mensen ban krijgen :p

Enne, wat voor video's neem je dan op?

Haha in KD2 zet ik altijd midden in mijn huis een chest neer met 1 dia erin! Best vaak is dan de dia gejat! Dan haal ik altijd een hertog erbij :)
Maar ja! Dat geef Alleen maar aan dat sommige mensen zich niet kunnen beheersen.

Op youtube heb ik een minecraft survival en kingdom hyvar als vaste serie! Eerder heb ik ook battlefield play4free gedaan, minecraft minigames en seizoen 1 van minecraft survival!

Ook vindt ik het erg leuk om random video's te maken als; 25 dingen die je niet wist in minecraft of 5 ways to trap a noob! Dit laatste wil ik vaker doen maar heb weinig inspiratie!

Al met al genoeg keuze om te kijken maar vooral minecraft!
 

Sonictheawesome

DDG Legende
Haha in KD2 zet ik altijd midden in mijn huis een chest neer met 1 dia erin! Best vaak is dan de dia gejat! Dan haal ik altijd een hertog erbij :)
Maar ja! Dat geef Alleen maar aan dat sommige mensen zich niet kunnen beheersen.

Op youtube heb ik een minecraft survival en kingdom hyvar als vaste serie! Eerder heb ik ook battlefield play4free gedaan, minecraft minigames en seizoen 1 van minecraft survival!

Ook vindt ik het erg leuk om random video's te maken als; 25 dingen die je niet wist in minecraft of 5 ways to trap a noob! Dit laatste wil ik vaker doen maar heb weinig inspiratie!

Al met al genoeg keuze om te kijken maar vooral minecraft!
Grappig, een soort val om te kijken of mensen griefers zijn of niet...

En een echte fan van YouTube :D
 

xPatatzak

DDG Superheld
Wat een manier om griefers te pakken..

Kingdom 2 wordt er wel leuker op zonder die kinderachtige mensen die stelen of spullen kapot maken.. o_O
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top