Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Hoi! Ik ben Mesut!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gegroet mensen van DDG.

Ik ga mij nu even voorstellen aan jullie!

Ik ben Mesut, 13 jaar.

Ik ben geboren op 21 november 2001 en mijn droom is om game developer te worden. Ik ben al begonnen om mijn droom waar te maken door plugins te schrijven voor enkele Minecraft Servers. Mijn ervaring in minecraft servers is aardig hoog want ik speel het spel ook al 4+ jaar, naast mijn grote droom is het ook wel een inknallertje om bij DDG of Hypixel Developer te worden, om misschien mijn droom echt waar te laten maken.

Mijn verdere hobby’s zijn: Gamen met mijn mattie’s, buiten chillen xD


Mensen zullen mij wel kennen want ik ben die ekte Zetalier XD



-Mesut van der Veld ~ Zetalier
 

Ølaf_

Ex-Staff
Hey man! Welkom op het forum! Wat voor soort plugins maak je/heb je al gemaakt?
In ieder geval veel plezier hier :D
 
Welkom op het forum Mesut!
Wat voor spellen speel je nog meer?

-NLlost
Minecraft, CSGO en League Of Legends :)

Hey man! Welkom op het forum! Wat voor soort plugins maak je/heb je al gemaakt?
In ieder geval veel plezier hier :D

Ik ben van plan om deze week te beginnen met mijn eerste minigame plugin ;) Ik heb echter voor aardig wat servers al een KitPvP plugin gemaakt (inclusief: kits, team, join/leave message en deathmessage:p) Ik moet alleen KitSelector nog leren xD
 
Laatst bewerkt door een moderator:
M

MisterWanted

Gegroet mensen van DDG.

Ik ga mij nu even voorstellen aan jullie!

Ik ben Mesut, 13 jaar.

Ik ben geboren op 21 november 2001 en mijn droom is om game developer te worden. Ik ben al begonnen om mijn droom waar te maken door plugins te schrijven voor enkele Minecraft Servers. Mijn ervaring in minecraft servers is aardig hoog want ik speel het spel ook al 4+ jaar, naast mijn grote droom is het ook wel een inknallertje om bij DDG of Hypixel Developer te worden, om misschien mijn droom echt waar te laten maken.

Mijn verdere hobby’s zijn: Gamen met mijn mattie’s, buiten chillen xD


Mensen zullen mij wel kennen want ik ben die ekte Zetalier XD



-Mesut van der Veld ~ Zetalier
Welkom Mesut :)
 

Ølaf_

Ex-Staff
Minecraft, CSGO en League Of Legends :)



Ik ben van plan om deze week te beginnen met mijn eerste minigame plugin ;) Ik heb echter voor aardig wat servers al een KitPvP plugin gemaakt (inclusief: kits, team, join/leave message en deathmessage:p) Ik moet alleen KitSelector nog leren xD
Ben je al lvl 30 op LoL? Zoja, welke elo?
 

Matthiess

DDG Kenner
Hoi mesut, als je het leuk vind om minigame plug-ins te maken. Ik ben druk bezig met nieuwe minigames te bedenken. Ik heb al 2 ideeën, 1 hiervan is heel groot en is volgens degene aan wie ik het concept heb verteld ook erg leuk. Het enige probleem is nog dat ik geen developer kan vinden die deze plug-ins uit wil werken. Neem anders even contact met me op via Skype: Matthijs.westland1
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top