Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Hoi, Ik ben Joep

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

MisterWanted

Hai mensen van het forum :)

Wie ben ik?: Ik ben Joep beter bekend als MisterWanted/MisterWanted01.
Leeftijd?: ik ben 14 jaar jong.
Hobby's?: Game, voetballen en fietsen.
MineCraft servers waar ik op derp?: DDG, Badlion, Cubecraftgames en Hypixel.
Waar kan je mij vinden op de DDG server?: KitPvP, Kingdom 2 en Skyblock 1 en 2.
Nog vragen? Stel ze hier onder :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

knagieknagger

DDG UltraLegende
Knagie
Knagie
None
Nou net als bij Vinkje, volgens mij hoef ik je geen welkom meer te heten :p

Ik ben erg blij dat je het over wilt nemen voor 20/21 Juni :D heb al 3 dagen niet kunnen doen dus nu neem ik voorzorgs maatregelen. :)
Nog succes met posten :)
 
M

MisterWanted

Nou net als bij Vinkje, volgens mij hoef ik je geen welkom meer te heten :p

Ik ben erg blij dat je het over wilt nemen voor 20/21 Juni :D heb al 3 dagen niet kunnen doen dus nu neem ik voorzorgs maatregelen. :)
Nog succes met posten :)
haha het is geen enkel probleem om het te doen voor je, vind het zelf ook alleen maar leuk om te doen:)
Je moet he niet gaan zien als vaste last als je het een keertje vergeet of niet kan doen je moet het wel leuk blijven vinden ;)
 

knagieknagger

DDG UltraLegende
Knagie
Knagie
None
haha het is geen enkel probleem om het te doen voor je, vind het zelf ook alleen maar leuk om te doen:)
Je moet he niet gaan zien als vaste last als je het een keertje vergeet of niet kan doen je moet het wel leuk blijven vinden ;)
Ja dat is waar, gelukkig vind ik het ook nog steeds leuk :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top