Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Hoi, ik ben Damian!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DamianKiip

Ex-Staff
DamianKiip
DamianKiip
None
Hallo beste DDG'ers!

Ik ben Damian, 14 jaar oud en ik doe het liefst in mijn vrije tijd Voetbal & Minecraft!
Mijn Minecraft-Name is DamianKiip. Op Minecraft speel ik vooral Kingdom 2 (Dok), Hypixel Blitz Survival Games & ik maak veel custom maps.
Ik HAAT wiskunde maar Engels & gymnastiek vind ik erg leuk!
Ik heb een hond, en zij betekent heel veel voor mij, genaamd ''Foxy.''
1 jaar geleden heb ik een kleine bucket-list gemaakt die ik wil volbrengen in mijn DDG/Minecraft/Fanaccount tijd.

+ = Al gelukt
/ = Bijna gelukt, ben er mee bezig.
- = Nog niet gelukt

- Skypen met een YouTuber van DDG: -
- Gevolgd worden door een YouTuber van DDG op Twitter: +
- Ridder III of hoger worden op Kingdom 2: -
- Level 5 of hoger op DDG Survival Server: +
- In de Dodo Guild op Hypixel komen: +
- Moderator op DDG worden: -
- Een YouTuber van DDG die mijn Custom Map speelt: +
- 100 of meer volgers op Twitter: /
- Een YouTuber worden: +
- Een Succesvol YouTuber zijn: -
En nog wel meer dingen, maar dit zijn toch wel de top 10 dingen die mij het meest boeien.

Ik hoop dat jullie nu meer van mij weten! Mocht je nog vragen hebben, mag je ze in de reacties natuurlijk vragen!

Groetjes, DamianKiip
Twitter: https://twitter.com/DamianDodo
 

DamianKiip

Ex-Staff
DamianKiip
DamianKiip
None
Welkom op het forum Damian.
Waarom ben je gestopt met survival na de reset van de map?!

-NLlost

Just enjoy life, and life will enjoy you

Ah, de grootste reden is denk ik omdat ik Kingdom 2 had ontdekt en daar nu heel veel speel.
Ook vond ik de nieuwe map niet leuk, omdat het moeilijk is om op zo'n amplified map te bouwen. Ook haat ik die drukte! Maar ik heb me voorgenomen om in 2015 weer meer Survival te gaan spelen.. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top