Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Heyy! Ik ben Omricam! ^^

Status
Niet open voor verdere reacties.

Omricam

Ex-Staff
wildberries
wildberries
None
Hey allemaal!

Ik ben Omricam a.k.a Merel. Ik ben 14 jaar en wordt helaas pas 30 augustus 15 :(
Ik ben actief Minetopia speler en werk op dit moment bij de gemeente Graydale. Ik vind Minetopia heel erg leuk omdat ik allemaal nieuwe mensen leer kennen. Sommige mensen die ik ken door DDG ken ik nu al bijna een jaar :D. En ja... wat heb ik nog meer te vertellen?
Ik heb een YouTube kanaal, die ook Omricam heet, waar ik normaal gesproken elke week op upload, maar meestal heb ik te weinig tijd om een video te maken en dat vind ik heel erg jammer, want ik vind het echt heel erg leuk om YouTube te doen.
Ik ben heel erg verslaafd aan Disney en chocola dus als je me blij wil maken weet je wat je te doen staat!
Veel mensen vragen hoe ik aan de naam Omricam kom dus dan zal ik dat ook maar gelijk vertellen:
Op een random name generator kwam de naam Omicram uit, maar dat vond ik te veel op Omacrème lijken dus maakte ik er Omricam van :D.
Als jullie nog wat willen weten kunnen jullie het altijd vragen en als je zin hebt in een gezellig praatje ofzo, spreek me gerust aan! Want zoals ik al zei: Ik vind het heel leuk om nieuwe mensen te ontmoeten.

Xxx Merel
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top