Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Hey ik ben Sebas!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sebas65

DDG SuperLegende
Sebas65
Sebas65
None
Hey hey,

Ik had me een jaartje geleden al wel voorgestelt maar het leek me een goed idee om dat even opnieuw te doen voor de nieuwe forum gebruikers,

Wie ben ik op de DDG server

Ik ben Sebas(65) speel al zo'n 2 jaar op de DDG server met als favoriet Minetopia en het forum. Ben inmiddels wel wat inactiever vanwege druk met werk, school en andere dingen. Heb bij meerdere staatsbedrijven gewerkt en veel gehandeld natuurlijk!

Wie ben ik nou in real life?

Ben 15 jaar oud, doe 3de jaar Athaneum met daarnaast een begin studie management, werk? Ik werk voor een elektronika bedrijf en daarnaast trouwe crypto handelaar en beginnende CFD trader. Daarnaast ook bezig mijn eigen webshop op te richten (#Soon) Daarnaast ben ik sinds kort ook schaakleraar.

Wie ben ik op het forum?

Ik ben er al zo'n 2 jaar door en door actief. En sta erg hoog in alle record lijsten van meeste berichten en likes en waar ik het meeste trots op ben is dat ik de 3de speler ben met meeste punten (global score forum) Was vroeger veel te zien in off topic maar nu meer de topics met vragen en voorstellen. (Ben Forum Held)

Mijn doel binnen DDG,

Ja... moeilijk vroeger was het altijd forum helper en dat is het eigenlijk nog steeds en proberen niet met de DDG server te stoppen wat toch een uitdaging is met mijn agenda.

Heb je nog vragen? Stel ze vooral!

~Sebas out
 
Laatst bewerkt:

JustJob

DDG Superheld
JustJob
JustJob
None
Hey hey,

Ik had me een jaartje geleden al wel voorgestelt maar het leek me een goed idee om dat even opnieuw te doen voor de nieuwe forum gebruikers,

Wie ben ik op de DDG server

Ik ben Sebas(65) speel al zo'n 2 jaar op de DDG server met als favoriet Minetopia en het forum. Ben inmiddels wel wat inactiever vanwege druk met werk, school en andere dingen. Heb bij meerdere staatsbedrijven gewerkt en veel gehandeld natuurlijk!

Wie ben ik nou in real life?

Ben 15 jaar oud, doe 3de jaar Athaneum met daarnaast een begin studie management, werk? Ik werk voor een elektronika bedrijf en daarnaast trouwe crypto handelaar en beginnende CFD trader. Daarnaast ook bezig mijn eigen webshop op te richten (#Soon) Daarnaast ben ik sinds kort ook schaakleraar.

Wie ben ik op het forum?

Ik ben er al zo'n 2 jaar door en door actief. En sta erg hoog in alle record lijsten van meeste berichten en likes en waar ik het meeste trots op ben is dat ik de 3de speler ben met meeste punten (global score forum) Was vroeger veel te zien in off topic maar nu meer de topics met vragen en voorstellen. (Ben Forum Held)

Mijn doel binnen DDG,

Ja... moeilijk vroeger was het altijd forum helper en dat is het eigenlijk nog steeds en proberen niet met de DDG server te stoppen wat toch een uitdaging is met mijn agenda.

Heb je nog vragen? Stel ze vooral!

~Sebas out
hallooooo [emoji112] leuk dat jij jezelf hebt voor gesteld succes met werk en school. ik hoop je eens online tegen te komen.

Mvg,
JustJob

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top