Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Heey, ik ben JustGeit

Status
Niet open voor verdere reacties.

LukasBaws

DDG Held
Haai Minetopianen/DDG spelers.

Ik ben JustGeit aka Lukas momenteel 13 jaar oud, en groei op in de omgeving van Rotterdam- Oost. En speel al langer dan 5/6 Minetopia. In die 6 maanden is er natuurlijk veel gebeurd met mij in Minetopia... Ik begon de eerst maand dat Minetopia public was (eerste dagen etc). Toen was het heel lastig om werk te vinden maarja opgemend werd het voor mij saai en stopte ik, 2 maanden later (begin maart) begon ik weer destijds was mijn naam AlbinoMarokkaan ik weet de naam maarja dat was een domme fout van me om die te doen, dus ik veranderen mijn naam naar: JustGeit. Is misschien ook niet de beste naam maar ik vind van wel. Maar we gaan verder.

Toen leerde ik iemand genaamd: BrmRz kennen hij hielp me altijd heel erg met Minetopia... Bij hem was mijn eerste baan genaamd het bedrijf: MineMeat. Dat was voor mij echt een super leuke tijd door hem speel ik nu ook nog steeds, op een geven moment werd ik gevraagd om te werken bij de kleding winkel te werken van Alyvon & IAnne & WeatherLight. Destijds heten dat eerst MLGFashion en werd veranderd naar wat mensen beter kennen: WLClothes. Ik werd er uit eindelijk ontslagen, toen ging ik een eigen bedrijf richten wat: MineFit heette. Dat dee ik samen met o.a: Stefffert & j0ram2003, het bedrijf was opgemend verkocht.

Toen paar maandjes later.. Werd ik gevraagd om bij be bank te werken van MT, dat kon ik natuurlijk niet afwijzen.. Ondertussen werk ik er nog steeds en dan zelfs als Director. Ik werk er ook met een hele goeie vriend van me: DaveyBaws, EN we doen samen zelfs met DenDonia club rossa! Dat is ook heel leuk om te doen, ik wil jullie EEN ding meegeven werk hard ooit word je beloond ;)

Natuurlijk even wat SO's ;)
@DaveyBaws een echte baws ;)
@BrmRz een echte brum :)
@worteltom omdat het me neef is hihi :)
@HertogDennis omdat ik altijd al met hem samenwerk :)
@freakingkoala omdat hij een grote koala is haha :)

Met vriendelijke groet,
JustGeit
 

worteltom

DDG Kenner
Ten eerste ben ik beast ten tweede ik was een beast werknemer
Ten derde ik ben nu je CEO
Ten vierde ik ben je neef
Ten vijfde ik ben de eerste reden waarom je überhaupt MT had gekocht toen ie net public was

;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top