Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Hallo! OfficialDenzil hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.

OfficialDenzil

DDG Held
Naam: Richie Hölzken
MC naam: OfficialDenzil
Geboren: 08-03-1993
Youtube: http://www.youtube.com/wumbogamez
Twitter: http://www.twitter.com/officialdenzil

Interesses: Developen, Beheren, video's maken, lol trappen, poolen, gitaar spelen en nog veel meer.
Hobbies: Gamen, Gitaar Spelen, Hardware/Gadgets

Hallo, ik ben dus Richie, better known as OfficialDenzil. Je kent mij misschien al van de Hardware Reviews op DDG. Gezamelijk met laatst de Containment Survival serie waarin we WumboHosting presenteren.
Ik houd mij met name bezig met WebHosting en het beheer daarvan en daarnaast doe ik veel aan YouTube.
Ik heb voorheen kleine dingen gedaan met de oude DHD en Spooky1611. Mijn goal zelf is de ultieme vrijheid voor mijzelf te vinden waarin ik gelukkig ben. Hiermee hoop ik ook anderen te inspireren en eventueel te helpen.

Als er vragen zijn, mag je ze gerust stellen!
 
Laatst bewerkt:

OfficialDenzil

DDG Held
'sup Ritchie!

Wat ik me nog steeds afvraag.. Waarom Denzil? :p
Heeft te maken met heeeel lang geleden. Toen ik begon met online gamen. Denzel = Oud Engels voor "Fort". En ik vond me ondoordringbaar qua gamen. Alleen Denzel was al in gebruik, dus nam ik Denzil. Beetje eigendunk als je er over na denkt.
 

Mike

DDG Held
Heeft te maken met heeeel lang geleden. Toen ik begon met online gamen. Denzel = Oud Engels voor "Fort". En ik vond me ondoordringbaar qua gamen. Alleen Denzel was al in gebruik, dus nam ik Denzil. Beetje eigendunk als je er over na denkt.

Origineel. Gek genoeg denk ik eerder aan een naam dan aan een Fort.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top