Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Hallo! Ik ben YVETTE!

Status
Niet open voor verdere reacties.

YvetteFMG

DDG Held
Naam: Yvette
MC naam: YvetteFMG
Geboren: 15-09
Youtube: Knip
Twitter:http://www.twitter.com/YvetteFMG

Interesses: Heel Veel!
Hobbies: Gamen, Reizen, Sporten, Skieën/Snowboarden

Hallo allemaal.

Ik dacht, laten we 2016 beginnen met een account hier op het DDG forum. Ik kijk al een tijd naar David's video's en vind ze erg leuk.
Zelf heb ik ook een gaming kanaal, uber small (24 subs) maar vooruit. Naast Gamen (Minecraft, Sims, Lol, MotoGP) ben ik eerste jaar's HBO student in Groningen, sport ik veel, en ben ik meerdere weken ieder jaar in Oostenrijk te vindel als Ski- en Snowboard lerares.

Heb je vraagjes, stel ze gerust, en ik ziie jullie vast wel ergens op het forum voorbij komen!

Yvette
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DenDonia

Ex-Staff
DenDonia
DenDonia
Quartz
Naam: Yvette
MC naam: YvetteFMG
Geboren: 15-09
Youtube:
Twitter:
http://www.twitter.com/YvetteFMG

Interesses: Heel Veel!
Hobbies: Gamen, Reizen, Sporten, Skieën/Snowboarden

Hallo allemaal.

Ik dacht, laten we 2016 beginnen met een account hier op het DDG forum. Ik kijk al een tijd naar David's video's en vind ze erg leuk.
Zelf heb ik ook een gaming kanaal, uber small (24 subs) maar vooruit. Naast Gamen (Minecraft, Sims, Lol, MotoGP) ben ik eerste jaar's HBO student in Groningen, sport ik veel, en ben ik meerdere weken ieder jaar in Oostenrijk te vindel als Ski- en Snowboard lerares.

Heb je vraagjes, stel ze gerust, en ik ziie jullie vast wel ergens op het forum voorbij komen!

Yvette
Welkom Yvette!

Waar in Oosterijk geef je les? Ik ben zelf ook nogal een skifanaat. Ik ski zelf meestal in Sulden, Saalbach-Hinterglemm en Val Morel.

~DenDonia
 
Laatst bewerkt door een moderator:

YvetteFMG

DDG Held
Welkom Yvette!

Waar in Oosterijk geef je les? Ik ben zelf ook nogal een skifanaat. Ik ski zelf meestal in Sulden, Saalbach-Hinterglemm en Val Morel.

~DenDonia
Hey, eerste seizoen heb ik gewerkt in obertauern, maar de baas was nogal een eikel. laatste 2 jaar geef ik les in Kössen, klien familie gebied net over de Duitse grens, bij Kufstein. Saalbach is een half uurtje rijden ongeveer
 

DenDonia

Ex-Staff
DenDonia
DenDonia
Quartz
Hey, eerste seizoen heb ik gewerkt in obertauern, maar de baas was nogal een eikel. laatste 2 jaar geef ik les in Kössen, klien familie gebied net over de Duitse grens, bij Kufstein. Saalbach is een half uurtje rijden ongeveer
Wel eens bij de "geitenstal" geweest?
 

Jeroeennnn

Ex-Staff
Jeroeennnn
Jeroeennnn
None
Welkom Yvette!

Ben je een geduldige ski lerares? Zoja dan mag je mij leren skiën
Wat voor studie doe je?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top