Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Hallo ik ben ProxNL!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ProxNL

DDG Held
Hallo Beste Gamer!,

ik ben ProxNL Aka Martijn ik ben 15 jaar en ik ben sinds kort begonnen met het maken van Game Videos ik Game veel op de Xbox 360 en neem op met mijn HD Pvr 2 naast mijn Xbox 360 heb ik ook een game computer op deze game computer heb ik natuurlijk ook games waar onder minecraft, G-mod, League of legends, Sims ik keek al vanaf het begin naar Dusdavidgames en door dusdavid ben ik zelf ook begonnen met een kanaal LINK: https://www.youtube.com/user/GamingWithProx
Hier is mijn eerste Video:


Laat even weten wat je er van vind!

Als er nog vragen zijn zeg het hieronder!

Groetjes,
Martijn Aka ProxNL
 

knagieknagger

DDG UltraLegende
Knagie
Knagie
None
Welkom op het DDG forum Martijn ;)

Welke game vind je het leukst om te spelen (op pc en X360) of heb je er meer die je leuk vind?
 

Ølaf_

Ex-Staff
Welkom Martijn, op het DDG forum! Leuk dat je hier nu ook wat rondhangt. Hoe kwam je eigenlijk op het idee om op dit forum te komen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top