Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Hallo ik ben Niels

Heb ik je nuttig advies kunnen geven? (alleen invullen als ik je heb geholpen of course ;))


  • Total voters
    1
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lyxxx

DDG Held
Nou ja hallo allemaal ik ben Niels Mars en ik ben 16 jaar oud.
Ik hoop mensen te kunnen helpen met hun ban appeal of als ze een speler rapporteren, ik weet wel ongeveer waar mods/admins naar kijken bij een ban appeal of speler rapport en ik wil best de puntjes op de i voor je zetten :) Deze "service" is gratis en ik vraag er niks voor terug ;) Stuur me gewoon een berichtje en ik ga kijken of er nog wat te verbeteren valt aan je ban appeal/speler rapport :) Ik ben niet 24/7 online maar ik krijg meldingen op m'n iPhone dus je hoeft waarschijnlijk niet lang te wachten ;)
Waarom doe ik dit?
Ik heb al meerdere geholpen (met succes) omdat DDG een super server heeft en ik gun het iedereen om een kans te krijgen die te verkennen.
Alvast graag gedaan :D
 

knagieknagger

DDG UltraLegende
Knagie
Knagie
None
Welkom Niels,
Is het een idee om een guide te maken over ban appeals/reports? dan kun je denk ik meer mensen bereikenen helpen :)
 

Lyxxx

DDG Held
Hier is de guide mensen! Gebruik hem goed <3
Door wie ben je verbannen?

Hier vul je de naam in van degene die jou heeft gebanned, zie je het niet staan? Dan kan je het natuurlijk vragen aan wat vrienden op skype die toen online waren.

Wat is je ingame naam? <--Hier komt jou minecraft naam te staan

Van welke server ben je gebanned? <-- Alle servers die hier niet bij staan vallen onder lobby

Lobby Kingdom 2 valt natuurlijk onder kingdom ;)
Kingdom
Surviva
l


Screenshot van je ban-screen?

Screenshots kun je op meerdere manieren maken bijvoorbeeld met: Gyazo of door middel van het printscreen knopje op je toetsenbord, overigens is het hebben van Gyazo zo ie zo erg handig dus die raad ik zeker aan om te downloaden!

Wanneer ben jij gebanned?

Weet je dit niet zeker? Gewoon invullen liever te veel informatie dan te weinig :)

Hoelang duurt je ban? (Kies de lengte die er het dichts bij zit) <-- Dit spreek voor zich naar mijn idee. 1# Tip! Maak geen ban appeal als je een korte ban hebt 1-3 weken ik weet het het is jammer maar je kan maar een bepaald aantal ban appeals maken dus houd hier rekening mee!

1 Week
2 Weken
1 Maand
2 Maanden
3 Maanden
Half Jaar
Jaar
Permanent


Je kan pas een unban aanvragen bij een ban langer dan één week.

Leg duidelijk in een aantal zinnen uit waarom jij gebant bent en leg daarbij ook de situatie om de ban heen uit.


Maak een lang verhaal! Wees overtuigend als het kan met video’s of nog meer screenshot! Als je echt een unban wilt moet je redelijk wat uit de kast halen!

Waarom wil je een unban?
Ook hier moet je naar mijn idee veel neerzetten wees vooral eerlijk en vertel dat je echt geniet van de server en het heel erg mist

Wat ga je er aan doen om in het vervolg een ban te voorkomen?
Wees ook hier eerlijk zeg niet van nou ja ik deed het was niet echt mijn schuld… dus ik weet niet…. ß Dat is geen unban! Wees overtuigend en vooral wees eerlijk! Lange verhalen vallen op onthoud dat! Het oog wil ook wat en vooral als een mod/admin al 4 andere ban appeals heeft gezien



Ik hoop jullie hier bij hebben kunnen helpen mocht je toch nog wat vragen hebben of wil je dat ik je help? Stuur me dan even een privé berichtje! Reageer ik niet meteen? Wacht dan gewoon even een ban appeal heeft geen haast want het duurt zo ie zo toch wel even voor dat er naar word gekeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top