Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Hallo ik ben Jeroen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroeennnn

Ex-Staff
Jeroeennnn
Jeroeennnn
None
Hallo allemaal,
Ik ben al sinds 13 april lid van deze forum. Maar heb me eigenlijk nog nooit voorgesteld. Bij deze:

Naam: Jeroen
MC naam: Jeroeennnn
Geboren: 30-11-1994 (voor de niet zo snelle rekenaars onder ons, ik ben 19 :)
Woonplaats: Hoogeveen (Drenthe)
Twitter: https://twitter.com/Jeroeennnn

Hobbies: Film kijken/naar bios gaan, gamen, auto rijden en reizen. Ook Aikido :)

Interesses: Reizen, games, hmm ff denken wat nog meer? WOII vind ik ook heel interessant.

Studie: Opleiding handhaver toezicht en veiligheid :)

mochten jullie nog vragen hebben vraag maar raak. Op twitter ben ik sowieso altijd bereikbaar, en ik probeer ook meer op dit forum actief te zijn.

Have a nice day
 

knagieknagger

DDG UltraLegende
Knagie
Knagie
None
Welkom Jeroen :p

Al is het meer, leuk dat je je voorstelt Jeroen :)

Wat vind je dan zo interessant aan WOII? (ik vind het ook interessant daar niet van :) )
 

Jeroeennnn

Ex-Staff
Jeroeennnn
Jeroeennnn
None
@knagieknagger ik vind alles interessant. Zowel van de Duitsers als van de geallieerden. Hoe ze leefden, wat is er allemaal gebeurd. Vlak bij mijn huis is ook een onderduikershol. Vind ik ook erg interessant. Het feit dat daar gewoon veel mensen ondergedoken waren. Of een boerderij hierblakbij. Zaten ook veel joden ondergedoken en dezelfde mensen wonen er nog steeds

Ik ben geen mod of admin maar gewoon een lid!
 

Jeroeennnn

Ex-Staff
Jeroeennnn
Jeroeennnn
None
@Sonictheawesome
Heel veel gereisd heb ik nog niet, maar ik wil binnenkort wel naar Amerika. Ik wou naar Maleisië maar dat laat ik nog wel poosje wachten. China en japan en thailand lijken me ook echt super mooi.

Ik ben geen mod of admin maar gewoon een lid!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top