Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Haai, Dus ja ik ben eemsplays

Status
Niet open voor verdere reacties.

eemsplays

DDG Held
== [eemsplays] ==
Naam (irl): Ryan Douma
Naam (Ingame): eemsplays
Geboorte datum: 26/04/2000
Hobby's: Gamen, Muziek, Kermis
wat doe ik in het dagelijks leven: Zoals elk andere persoon ga ik naar school of ben ik aan het werk, maar daarnaast run ik ook met eigen YouTube kanaal.
verder doe ik ook nog aan zwemmen en train ik 3x in de week. Ook ben ik vaak in het weekend DJ bij de nachtclub bij mij om de hoek.
wat je nog meer van mij moet weten: Ik ben niet een persoon wat snel druk wordt en of snel ruzie zoekt. Verder reist mijn vader door het land met zijn eigen kermis attractie en wil ik daar ook wel es bij helpen.
 

DenDonia

Ex-Staff
DenDonia
DenDonia
Quartz
== [eemsplays] ==
Naam (irl): Ryan Douma
Naam (Ingame): eemsplays
Geboorte datum: 26/04/2000
Hobby's: Gamen, Muziek, Kermis
wat doe ik in het dagelijks leven: Zoals elk andere persoon ga ik naar school of ben ik aan het werk, maar daarnaast run ik ook met eigen YouTube kanaal.
verder doe ik ook nog aan zwemmen en train ik 3x in de week. Ook ben ik vaak in het weekend DJ bij de nachtclub bij mij om de hoek.
wat je nog meer van mij moet weten: Ik ben niet een persoon wat snel druk wordt en of snel ruzie zoekt. Verder reist mijn vader door het land met zijn eigen kermis attractie en wil ik daar ook wel es bij helpen.
Welkom!

~DenDonia
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top