Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Hé, Wie ben ik?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gaming4all

DDG Held
Hé lezer.

Ik ben Philip op Minecraft bekend als Gaming4allplay waar ik voor veel servers gevraagd ben voor de opbouw van hun servers. Voor mij zijn dit altijd Medieval taken.

Ik ben op Youtube zelf bekend als *knip* met 1175 volgers en 500k totale volgers op Social Media. Daarnaast ben ik de jongste Youtuber die met Epische muziek bezig is. Denk aan instrumenteel, Klassiek en snaar. Zo ben ik dag in dag uit druk met Youtube en Minecraft.

Ook staat mijn School examen voor de deur wat mijn Youtube iets belemmerd maar over 2 maanden betekend het weer tussen de 20 en 50 uploads per week. Wat niet veel Youtubers na doen.

Mijn leven bestaat groot en deels uit Muziek Licenties kopen, Muziek produceren en ondersteunen. Dit is direct ook mijn bron van inkomsten. Door mij brede netwerk ken ik dus veel mensen van over de hele wereld en spreek ik veel Buitenlandse Youtubers.

De kosten bij mijn kanaal lopen al gauw op tot een paar honderd Euro per maand.

Verder speel ik natuurlijk Minecraft waarbij ik actief ben als bouwer en gamer. Ik geniet er momenteel van om Medieval Crime Builds te maken wat inhoud dat je steden van Dieven, Bedelaars en andere rat draaiers opbouwd. Speciale Grotten waar honderden gangen zijn waarvan er 1 naar buit leid. Vol vallen en andere redstone mogelijkheden.

Op Minecraft ben ik Eigenaar van Team *Knip* een Minecraft team waar creativiteit vooraan staat en medieval en Fantasie builds vooraan staan.

Meer vragen natuurlijk ff reageren.

Bedankt voor het lezen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

NLlostintown

Ex-Staff
Welkom op het forum Philip!
Ik heb even je naam + linkjes naar je youtube kanaal weggehaald i.v.m. reclame.

Veel plezier op het forum!

-NLlost
 

Ølaf_

Ex-Staff
Ja Philip. Ik weet precies waar dit over gaat.
Je bent idd echt een goeie, originele YT'ber!
Ik vind het erg tof hoe je ermee bezig bent, en hoe je zo nuchter blijft, terwijl je zo bekend bent.
Respect ;)
Veel plezier hier!
 

Gaming4all

DDG Held
Haha ik snap al waar dit geen gaat.

Welkom op het forum Philip!
Ik heb even je naam + linkjes naar je youtube kanaal weggehaald i.v.m. reclame.

Veel plezier op het forum!

-NLlost
Geen probleem. Loopt het een beetje met DDG zelf? Komt er nog een YT Catering aan dit jaar?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top