Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Ghallo, ik ben Enes

Status
Niet open voor verdere reacties.

DusGame

DDG Held
Hallo kijker van deze forum,

Vet dat je op me topic hebt geklikt ! Ik ga in deze topic een beetje over me zelf informatie geven aan jou (jullie).
Ik ben een Youtuber met bijna 300(!) Subs. Ik vind me zelf geen youtuber maar idk waarom ik dat zeg.

Ik ben 15 jaar oud en ik leef in Gelderland vlakbij Doetinchem:). Op mijn kanaal ( www.youtube.com/dusgame ) upload ik bijna dagelijks games. Ik ben vaak actief op YouTube en doe veel dingen voor me kijkers. Ik doe aan youtube omdat je dan een community creëert en daar in gaat. Ik vind het een fijn gevoel dat je met mensen kan praten die je nog nooit hebt gezien.

Dit was een korte introductie over me zelf vrage kan hier onder check ook even me kanaal en Twitter thanks!

Informatie:
Kanaal: www.youtube.com/dusgame

Twitter: www.Twitter.com/dusgame
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top