Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Gegroet! Je suis Damian(Kiip)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DamianKiip

Ex-Staff
DamianKiip
DamianKiip
None
Gegroet mensen van het DDG Forum.
Ben absoluut niet nieuw, maar wil me wel voorstellen!

Volgensmij heb ik al eerder aan topic aangemaakt, maar
1; Ik kan hem niet meer vinden...
2; Er zijn vast nieuwe mensen bijgekomen...

Wie ben ik? Ik ben Damian, bekend als DamianKiip. Ik ben 15 jaar en ik hou vooral van voetbal, gamen & fietsen. Ik zit op dit moment bijna met mijn neus in de boeken voor de proefwerkweek van MAVO klas 3.
Ik hoop natuurlijk over te gaan zodat ik volgend jaar mijn examens kan gaan doen!

Welke games speel ik? Ik speel vooral veel Minecraft. Af en toe speel ik World of Tanks (WoT) en ook GTA V voor de PC ben ik laatste tijd aan het doen. En já.. het dieptepunt van een PC gamer.. ik speel ook Happy Wheels & Agar.io (Waar ik laatst nog 1ste in de leaderboard stond, Poahh)

Welke servers speel ik actief op Minecraft + wat doe je op DDG? Ik speel vooral op de DusDavidGames server. Ook ben ik (redelijk) vaak te vinden op CubecraftGames, Hypixel, de ekte PvP server voor ékte PvPers Kohi & uiteraard de Kingdom Dok bouwserver. En wat doe ik vooral op DDG? Ik speel vooral (Goh) Kingdom 2. Heel soms KitPvP & héééél soms nog Survival Server om te derpen met gekke @NLlostintown

Ranks op allerlei servers:
Cubecraft: Stone
Hive.MC Blockparty: Raver
Hypixel: [VIP]
DDG Survival server 2.0: [Level 3]
DDG Survival server 1.0 (bestaat helaas niet meer): [Level V]
DDG Kingdom 2: [Dok][Ridder I]

Bijnamen + mijn standaard afscheidwoord :
Ik word heel vaak 'Kip' of 'Kiip' genoemd, dit vooral op Kingdom 2.


Latahh...
 
Laatst bewerkt:

NLlostintown

Ex-Staff
Alsnog welkom op het forum Damian!
Wanneer kom je weer op survival derpen? :p

-NLlost

Just enjoy life, and life will enjoy you
 
M

MisterWanted

Gegroet mensen van het DDG Forum.
Ben absoluut niet nieuw, maar wil me wel voorstellen!

Volgensmij heb ik al eerder aan topic aangemaakt, maar
1; Ik kan hem niet meer vinden...
2; Er zijn vast nieuwe mensen bijgekomen...

Wie ben ik? Ik ben Damian, bekend als DamianKiip. Ik ben 15 jaar en ik hou vooral van voetbal, gamen & fietsen. Ik zit op dit moment bijna met mijn neus in de boeken voor de proefwerkweek van MAVO klas 3.
Ik hoop natuurlijk over te gaan zodat ik volgend jaar mijn examens kan gaan doen!

Welke games speel ik? Ik speel vooral veel Minecraft. Af en toe speel ik World of Tanks (WoT) en ook GTA V voor de PC ben ik laatste tijd aan het doen. En já.. het dieptepunt van een PC gamer.. ik speel ook Happy Wheels & Agar.io (Waar ik laatst nog 1ste in de leaderboard stond, Poahh)

Welke servers speel ik actief op Minecraft + wat doe je op DDG? Ik speel vooral op de DusDavidGames server. Ook ben ik (redelijk) vaak te vinden op CubecraftGames, Hypixel, de ekte PvP server voor ékte PvPers Kohi.eu & uiteraard de Kingdom Dok bouwserver. En wat doe ik vooral op DDG? Ik speel vooral (Goh) Kingdom 2. Heel soms KitPvP & héééél soms nog Survival Server om te derpen met gekke @NLlostintown

Ranks op allerlei servers:
Cubecraft: Stone
Hive.MC Blockparty: Raver
Hypixel: [VIP]
DDG Survival server 2.0: [Level 3]
DDG Survival server 1.0 (bestaat helaas niet meer): [Level V]
DDG Kingdom 2: [Dok][Ridder I]

Bijnamen + mijn standaard afscheidwoord XD:
Ik word heel vaak 'Kip' of 'Kiip' genoemd, dit vooral op Kingdom 2.
Op DDG Survival vooral Deemijan XD


Latahh...
Haai Damian
Wat voor kip ben je? :eek:

Verstuurd van mijn SM-G900F
 

DamianKiip

Ex-Staff
DamianKiip
DamianKiip
None
Alsnog welkom op het forum Damian!
Wanneer kom je weer op survival derpen? :p

-NLlost

Just enjoy life, and life will enjoy you

Kwas er net nog, toen ik erachter kwam dat die gekke Isa ... level...... 8 is.. MAN MAN MAN....
Welkom op het forum! Veel plezier ;)

Ben niet echt nieuw, heb al ''Actief DDG Lid'' maar toch :p bedankt

Haai Damian
Wat voor kip ben je? :eek:

Verstuurd van mijn SM-G900F

Opblaaskip.. :s
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top