Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Behandeld End rods + andere end blokken

Moeten endrods en andere end items toegevoegd worden?

  • Ja

    Votes: 0 0,0%
  • Nee

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    0

TimmieGamer_

DDG Superheld
TimmieGamer_
TimmieGamer_
None
In skyblock mis ik op het moment endrods omdat ik veel bouw met quartz op het moment en die ligt bron er het beste bij past. Daarom is het mijn vraag of er eventueel endrods toegevoegd kunnen worden. (we kunnen op het moment geen endrods craften omdat er geen chorus in game zit) voorbeeld:https://gyazo.com/48836fc9894743ca3c52a859b3f159bc
Ook zal deze recipe onder het tabje anvil geplaatst kunnen worden doormiddel van in de 1e slot 2 blaze rods te plaatsen en in de 2e slot 1 prismarine cristal te plaatsen.

Gezien ik te horen heb gekregen dat de bovenstaande pol niet werk probeer ik het even zo: https://www.strawpoll.me/20601659/r
 
Laatst bewerkt:

AllesIsNormaal

Forum Moderator
Event Manager
Community Manager
Classic Projectleider
Forum Support
AllesIsNormaal
AllesIsNormaal
None
Hey,

Leuk idee, we gaan binnekort even kijken wat er mogelijk is op Skyblock mbt de End :D.

Ik laat de post wel open staan voor de poll :)
 

bjornpepper

DDG Superheld
bjornpepper
bjornpepper
None
Hey Timmie,
Leuk idee en ik ben het hier zeker mee eens! End Rods zijn hele mooie decoratie stukken en ik zou ze ook graag in skyblock willen zien.
Mijn stem heb je!
Groetjes,
Bjorrrrrrrrrrrrn
 

AllesIsNormaal

Forum Moderator
Event Manager
Community Manager
Classic Projectleider
Forum Support
AllesIsNormaal
AllesIsNormaal
None
Ondat hun accounts dan waarschijnlijk nog niet gekinked zijn.
 

TimmieGamer_

DDG Superheld
TimmieGamer_
TimmieGamer_
None
de heer Bjornpepper beweerd dat hij niet kan stemmen terwijl zijn account wel gelinkt is. dus dan weet ik niet wat het probleem is? @AllesIsNormaal
 
Laatst bewerkt:
Top