Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Eefkes Foarstelle

Status
Niet open voor verdere reacties.

Commissaris

DDG Superheld
BaconWest
BaconWest
None
Hallo!
Nu ik de laatste tijd heel erg actief ben op de forums leek het mij wel leuk om mijzelf ook eens voor testellen. Het is misschien een beetje laat, maar dat zal vast niet veel uitmaken.

Dus, wie ben ik?:
Hallo! Ik ben Wouter ik ben 15 jaar en ben een jongen(Joh), heb het geluk dat ik een vrij leuk dorp woon in Friesland genaamd Drachten. Ik ben geboren in Sneek op 11-07-01 en ben een enorme sport, muziek fan!
Ik doe op dit moment 4VMBO-T+ dus zit in het Examen Jaar.

Nu hoor ik jullie al denken (ik ben helderziend) een enorme sport fan? Jazeker! Als ik iets niet kan missen is dat wel sport. Zelf speel ik Waterpolo bij de Jeugd -17, Heren Ik train(de) 4x per week met 2 wedstrijden. Jammer genoeg heb ik dit moeten afzwakken aangezien ik door Medische reden een pauze heb moeten nemen.

Maar ik ben dus ook een enorme Muziek fan! Ik kan absoluut niet zonder Muziek. Maakt me niet uit wat voor muziek mits het maar een beetje leuk klinkt. Ik ben een enorme fangirl van Twenty One Pilots (|-/), Panic at the Disco, en Sia. Maar luisteren doe ik niet alleen! Ik bespeel: De Drums, Ukelele, Piano, Mondharmonica, Elektrische gitaar (Ja ik heb teveel vrije tijd).

Maar wat doe je zowel op DDG? Ik speel vooral Minetopia. Ik probeer als een lvl 1 zoveel mogelijk geld te verdienen wat me op dit moment aardig lukt. Maar Stitius is niet mijn enige account. Je kan mij ook kennen onder de naam arsalankiller. Jammer genoeg kan ik niet meer bij dat account maar dat is een ander verhaal. Bij het Minetopia spelen ben ik een echte Forum Stalker. Ik lees en beantwoord bijna alle post bij Minetopia Algemeen. Daarbij vind ik het wel eens leuk om bijv. players reports te bekijken (Just for fun)

Wat doe ik met mijn leven? Dat is een hele goeie vraag... ik heb letterlijk geen idee... NEXT QUESTION.

Toevallig ook Hobbies? Jazeker: Muziek luisteren/maken, Gamen (professioneel niveau), Minecraft Bouwen, Slapen, Slapen, Slapen, Sporten, Met de hond knuffelen, en natuurlijk praten met mijn lieve vrienden/vriendinnen.

Obsessies? ... Nee joh... Hoe kom je er bij.... BRONY4LIFE

Nou dit was het denk ik wel zo'n beetje... Heb je nog vragen? Dan mag je die altijd stellen! Hoe onbeschoft ze ook zijn.

Kind Regards,
Wouter
Stitius
arsalankiller

P.S Je mag me altijd een berichtje sturen maakt niet uit waarover. Mijn DM staat open op Twitter en anders een Forum conversaties.

7b72cdc2b6b2c76513bcec45ca463864

(https://gyazo.com/7b72cdc2b6b2c76513bcec45ca463864)

DOEGG!
When you can be a unicorn, be a unicorn.​
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top