Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

CC Plot #1 - Biome aquarium en fontein

Status
Niet open voor verdere reacties.

CyanCiros

Legend
CyanCiros
CyanCiros
Legend
Hallo mensen,

Ik heb vorige week een plot gebouwd dat me in totaal 22 uur heeft gekost om te maken. Het is een aquarium met 9 spheres erin met ieder een eigen biome. Allemaal gemaakt in een glazen kubus ter grote van de plot. Met daar boven op een fontein met 2 glas cirkels in alle 16 kleuren. Dit is gemaakt in de creative plots free, dus er is geen WorldEdit, alles is met de hand gemaakt door mij alleen. De plot is te vinden op deze coördinaten: X: -2288; Y: 97; Z: -2448. Kom gerust een keer langs :D.

Ik heb 17 foto's ervan gemaakt en op imgur gezet.
http://imgur.com/a/bpXdX

De foto's staan in een album, want ik ga meer plots maken. Ben inmiddels al aardig onderweg met plot #2. Als je nog ideeën hebt voor toekomstige plots, laat het me weten.

Later mensen
 

GoldRaven

DDG Superheld
GoldRaven
GoldRaven
None
Zelf vind ik het niet zo mooi, omdat je rare blokken hebt gebruikt als bouwmateriaal. Ook vind ik het niet zo heel mooi eruit zien qua ontwerp.

~ GoldRaven
 

KingArthur007

DDG Held
Ik vind het knap dat je dit zonder world edit hebt gemaakt.
Maar zelf vind ik het niet echt mijn bouwstijl wegens de diversiteit aan blokken die volgens mij niet echt bij elkaar passen.Wel wens ik je nog veel bouwplezier op de DDg creative plots.
 

OwliFant_

DDG Kenner
Leuk gedaan! Ik weet maar als te goed hoe lang dit geduurd heeft! Heb zelf ook al meerdere plots gehad / bekeken. Vergeleken met de meeste (MT roleplay) plots vind ik deze er wel goed uitzien! Al oefen je wat meer op blokkeuze zie ik een heldere toekomst als misschien wel bouwer?!

~OwliFant


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top