Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Buenas, ik ben Wolf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wolfies

DDG Held
Hallo allemaal ik ben Martin ook wel Wolf(je) genoemt, ben bijna 20 jaar oud. Ik woon al 7 jaar in Spanje en ben helemaal gek van computers en jagen. Heb jaren gewerkt met oud ijzer en op de boerderij. Nu doe ik vrijwel niks dus heb een nieuwe PC aangeschaft en ga mijn hobby's uitwerken!
MineCraft naam: Wolfcover
Games die ik speel: MineCraft, GTA Series
Intresses van mij: Achter de pc zitten, ideeen opdoen, en kleine apps, games maken en jagen.
Hobbies van mij: Jagen, wandelen en gamen natuurlijk.

(Sorry als het nederlands niet zo goed is, dat vergeet je wel eens als je in het buitenland woont en altijd spaans praat!)
 
Laatst bewerkt:

Ølaf_

Ex-Staff
Hallo allemaal ik ben Martin ook wel Wolf(je) genoemt, ben bijna 20 jaar oud. Ik woon al 7 jaar in Spanje en ben helemaal gek van computers en jagen. Heb jaren gewerkt met oud ijzer en op de boerderij. Nu doe ik vrijwel niks dus heb een nieuwe PC aangeschaft en ga mijn hobby's uitwerken!
MineCraft naam: Altijd een cracked minecraft gespeelt dus dat ga ik over een weekje aanmaken!!
(Wil graag nu ook op de DusDavid server spelen en graag MineTopia als het public is!)
Games die ik speel: MineCraft, GTA Series
Intresses van mij: Achter de pc zitten, ideeen opdoen, en kleine apps, games maken en jagen.
Hobbies van mij: Jagen, wandelen en gamen natuurlijk.

(Sorry als het nederlands niet zo goed is, dat vergeet je wel eens als je in het buitenland woont en altijd spaans praat!)
Hey man! Welkom :D
Misschien is t forum een manier om je Nederlands weer wat beter te krijgen :p
Welke games speel je eigenlijk allemaal?

Groetjes Olaf
 

Wolfies

DDG Held
Hey man! Welkom :D
Misschien is t forum een manier om je Nederlands weer wat beter te krijgen :p
Welke games speel je eigenlijk allemaal?

Groetjes Olaf

Dankje Olaf, zou best van pas kunnen dat Nederlands Hahaha! ;)
De games die ik zelf het leukste vind en zelf speel zijn GTA 5, MineCraft en de Sims vind ik zelf heel leuk. En natuurlijk de classice San Andreas (GTA). Nu ik wel wat betere PC gekocht heb ga ik wat meer games proberen.
 

Ølaf_

Ex-Staff
Dankje Olaf, zou best van pas kunnen dat Nederlands Hahaha! ;)
De games die ik zelf het leukste vind en zelf speel zijn GTA 5, MineCraft en de Sims vind ik zelf heel leuk. En natuurlijk de classice San Andreas (GTA). Nu ik wel wat betere PC gekocht heb ga ik wat meer games proberen.
Nice :D
Ik raad je league of legends aan!
Vind ik er leuk. Is zeker het proberen waard
 

Wolfies

DDG Held
Eindelijk een MineCraft account gekocht vandaag, dus straks ook even un goud Rankje halen!! En eindelijk op de server spelen!!!! Heb er zin in! :D:D:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top