Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!
jeffreyforce

Profielposts Posts Over mij

  • Jeffrey ik ben door de zelfde reden op RaymonDDG en Lowkickone geband
    moet ik daarvoor een appart ban appeal maken?
    Jeffrey dankje dat ik niet op de DDG server mag maar heb ten slote een new account gekocht.
    En ik zal je laten zien dat ik veel heb geleerd van wat je niet mag en wel mag.
    ! Ik wil gewoon Issam030 back omdat ik daar de rank Iron op heb dus hier bij ga ik op een andere acc me bewijzen dat ik geleerd heb van me fouten!
    Hai,
    Op Het forum van banappeals
    heb ik perongeluk 2 dezelfde aangemaakt.
    Zelf weet ik niet hoe dat komt maar ik kan er niet 1 verwijderen
    Mijn excusses daar voor!
    jeffreyforce
    jeffreyforce
    Geen probleem ik zal 1 daarvan verwijderen en de andere behandelen
    Hey, ik heb maandag een ban appeal gemaakt en de is op dit moment in behandeling. Weet je ongeveer hoe lang het duurt voordat die goed- of afgekeurd wordt?
    Michel_2001
    Michel_2001
    Alle Ban-Apeals worden uiteindelijk beantwoord. Het ligt er wel aan waarom je bent geband en dan gaan ze kijken of het je een 2e kans verdient. Hopelijk heb ik je hiermee wat verder geholpen.
    jeffreyforce ik wil een unban vragen maar ze zeggen dat ik te weinig gechten daarvoor heb wat moet er tegen doen zodat ik een unban kan opeisen?
    WouterBakker Ban Apeal ik weet zeker dat ik de fout nooit meer zou maken dus als het goed is kan ik geen 2e verbanning krijgen ps heel erg bedankt nu kan ik weer lekker op de super leuke server spelen THNX :D :D
    Yeffrey,

    Ik heb net een unban aangevraagt en hij is afgekeurt eerst zij die je kan een unban aanvragen op forum.dusdavidgames.nl
    ik vind dat heel raar.
    hoe zit dat dan dat: GUM

    Sam
    jeffreyforce
    jeffreyforce
    Je hebt een GUM ban gekregen dat staat voor Geen unban Mogelijk dat :je kan een unban aanvragen op forum.dusdavidgames is een automessage dus die komt er automatisch achter
  • Laden…
  • Laden…
Top