Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten DDG - Minetopia Resourcepack 3.9.1: Accesoiries Bugfix Update

Status
Niet open voor verdere reacties.

MerelMine

Ex-Staff
MerelMine
MerelMine
Quartz
Beste DDG Spelers,

Zoals jullie ongetwijfeld hebben gemerkt waren er wat problemen met de 3.9 update van de MT RP.
Deze problemen hopen we met de onderstaande nieuwe versies opgelost te hebben!

Wat is er dan veranderd?
Eigenlijk niks! Of nou ja, bijna niks! Deze versies zijn lichter, waardoor elke PC of laptop deze dus zou moeten kunnen dragen!
Verder is er inhoudelijk niks veranderd!

DOWNLOADS
Deze resourcepack versie is niet meer te downloaden.


We hopen dat we de problemen hiermee hebben opgelost!
Indien dit niet zo is, meldt dit aan een stafflid!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

- ̗̀ JustTimm ̖́-

DDG Held
JustTimm
JustTimm
None
Beste DDG Spelers,

Zoals jullie ongetwijfeld hebben gemerkt waren er wat problemen met de 3.9 update van de MT RP.
Deze problemen hopen we met de onderstaande nieuwe versies opgelost te hebben!

Wat is er dan veranderd?
Eigenlijk niks! Of nou ja, bijna niks! Deze versies zijn lichter, waardoor elke PC of laptop deze dus zou moeten kunnen dragen!
Verder is er inhoudelijk niks veranderd!

De download van de 3.9.1 Lite versie.
De download van de 3.9.1 Full versie.

We hopen dat we de problemen hiermee hebben opgelost!
Indien dit niet zo is, meldt dit aan een stafflid!!
Toppie toch? ;)
 

Kettenic

DDG Kenner
kettenic
kettenic
None
Beste DDG Spelers,

Zoals jullie ongetwijfeld hebben gemerkt waren er wat problemen met de 3.9 update van de MT RP.
Deze problemen hopen we met de onderstaande nieuwe versies opgelost te hebben!

Wat is er dan veranderd?
Eigenlijk niks! Of nou ja, bijna niks! Deze versies zijn lichter, waardoor elke PC of laptop deze dus zou moeten kunnen dragen!
Verder is er inhoudelijk niks veranderd!

De download van de 3.9.1 Lite versie.
De download van de 3.9.1 Full versie.

We hopen dat we de problemen hiermee hebben opgelost!
Indien dit niet zo is, meldt dit aan een stafflid!!
deze werkt helemaal goed mooizo
 

Pixelssss

DDG Kenner
WAAROM HEBBEN JULLIE 3.9 ZO ZWAAR GEMAAKT?????? MIJN HELE COMPUTER IS DAARDOOR GECRASHT EN MOET ALLES OPNIEUW INSTELLEN

ALS MIJN COMPUTER KAPOT IS GEGAAN DOOR JULLIE TEXTUREPACK.... MOGEN JULLIE EEN NIEUWE GAAN KOPEN VOOR MIJ.... WANT HET IS NOU EENMAAL WEL VAN MIJN EIGEN GELD GEKOCHT...
 

Deleted member 20637

DDG SuperLegende
Nathantjuhh
Nathantjuhh
None
Dag dag @Pixelssss ,

Omdat wij met het team iedere keer een leuke update willen realiseren wordt de resourcepack iedere update net wat groter.

Helaas kan het dan gebeuren dat een laptop of een wat oudere computer deze niet goed kan laden. Bijvoorbeeld een "reageerd niet" melding. Dit betekend dat het wat langer duurt met inladen of dat het volledig niet is gelukt.

Als je computer door de resourcepack is uitgeslagen of blijft hangen raad ik je aan terwijl je de resourcepack aan het laden bent alle achtergrondpraggrama's te sluiten of de "cit" folder in de resourcepack te verwijderen. Daardoor laad je alle Optifine bestanden niet in.

Als je nog problemen hebt met het inladen van de resourcepack hoor ik het graag. En wees gerust, je computer kan niet kappot gaan door een Minecraft resourcepack.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top