Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Survival - Nieuwe regel!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Twytmo

Ex-Staff
Twytmo
Twytmo
Quartz
Heyhoi spelers van Survival,
Wij hebben met zijn allen, zowel spelers als staffleden, gemerkt dat er afgelopen tijd nogal wat lag voorkomt. Om dit op te kunnen lossen, en de speelervaring voor jullie beter te maken, introduceer ik bij deze de volgende regel:

Automatische farms zijn toegestaan, maar mogen maar een maximum van 50 blocks zijn. Echter zijn burn-out farms niet toegestaan.

Deze maatregel heb ik moeten treffen, omdat er teveel lag is de afgelopen tijd binnen Survival. Burn-out farms zijn farms die werken door middel van burn-out torches. Een burn-out torch ziet er als volgt uit:

781f79519c17ff35cf0a52b57f147625.png

Om jullie een beetje tegemoet te komen, geven wij jullie 1 maand de tijd om alle te grote/burn-out farms weg te halen! Als wij er daarna nog achterkomen dat jij nog zo'n soort farm hebt, en je hebt verder geen ban of iets dergelijks gehad, zullen wij de gehele farm weghalen met WorldEdit! Dit houdt in dat jij niets terugkrijgt wat betreft de blocks!

Nu snap ik dat dit voor veel mensen jammer is, maar houd dan in je achterhoofd dat het ook vervelend is als er lag is! Op deze manier kunnen we Survival weer lag-vrij maken en is het weer fijner om het te spelen!

Bijvoorbaat dank,

Het Survival-Staffteam
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sooffie

DDG Legende
Sooffie
Sooffie
None
Vind het gedeeltelijk wel jammer, maar snap ook wel dat het nodig is. Was wel fijn geweest als het eerder besloten was/bekend gemaakt, er is nu lange tijd onduidelijkheid geweest over wat er nu ging gebeuren.
 

NielsvOorsouw

Legend
GewooonNiels
GewooonNiels
Legend
Heyhoi spelers van Survival,

Wij hebben met zijn allen, zowel spelers als staffleden, gemerkt dat er afgelopen tijd nogal wat lag voorkomt. Om dit op te kunnen lossen, en de speelervaring voor jullie beter te maken, introduceer ik bij deze de volgende regel:


Automatische farms zijn toegestaan, maar mogen maar een maximum van 50 blocks zijn. Echter zijn burn-out farms niet toegestaan.

Deze maatregel heb ik moeten treffen, omdat er teveel lag is de afgelopen tijd binnen Survival. Burn-out farms zijn farms die werken door middel van burn-out torches. Een burn-out torch ziet er als volgt uit:

781f79519c17ff35cf0a52b57f147625.png

Om jullie een beetje tegemoet te komen, geven wij jullie 1 maand de tijd om alle te grote/burn-out farms weg te halen! Als wij er daarna nog achterkomen dat jij nog zo'n soort farm hebt, en je hebt verder geen ban of iets dergelijks gehad, zullen wij de gehele farm weghalen met WorldEdit! Dit houdt in dat jij niets terugkrijgt wat betreft de blocks!

Nu snap ik dat dit voor veel mensen jammer is, maar houd dan in je achterhoofd dat het ook vervelend is als er lag is! Op deze manier kunnen we Survival weer lag-vrij maken en is het weer fijner om het te spelen!


Bijvoorbaat dank,

Het Survival-Staffteam
Likie waard!
 

>>Elyssa//Dreasneye<<

DDG Superheld
Dreasneye
Dreasneye
None
Erg jammer dat het moet gebeuren, maar survival spelen met lagg is ook niet te doen... nu moet je regelmatig de farm even checken ipv 1x in de zoveel tijd

Mvg,

Endely
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top