Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten JaydenLans

Status
Niet open voor verdere reacties.

JaydenLans_

Ex-Staff
JaydenLans
JaydenLans
None
Hey allemaal !

Dit ben ik:

Ik ben Jayden, 15 jaar oud en speel actief DDG. Ik woon in Rotterdam en in mijn kook ik graag (ja echt waar).
Op school doe ik havo, en zit in mijn 3e leerjaar!

Mijn functie binnen DDG:
Minetopia

Ik ben al een minetopia speler sinds ongeveer 1,5 jaar, ik was denk ik 2/3 maanden gestopt voor ik eindelijk een baan kreeg! Ik heb binnen een aantal maanden zone 3 bereikt, en zo ben ik terecht gekomen bij het bouwbedrijf minetopia. Hier ben ik uiteindelijk weg gegaan, want ik kreeg een baan aangeboden als leraar (ging uiteindelijk niet door). Later ben ik gevraagd voor infrastructuur bouwer, sindsdien bouw ik allemaal leuke projecten voor jullie spelers!

Citycraft
Citycraft is eigelijk een simpel verhaal, ik bouw nu al ongeveer 2/3 maanden voor citycraft. Nu we EINDELIJK public zijn, kreeg ik de functie als CEO Inkoop The Capitol aangeboden, deze heb ik natuurlijk met beide handen aangegrepen! Dit was mijn eerste staff functie!

Ongeveer 2 weken later ben ik ook gepromoveerd naar forum staff!

Ik hoop dat alles over mij duidelijk is, heb je vragen? Spreek mij aan!

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top