Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Introductie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben Peter. Dertien jaar oud en zit in klas 2 op het Gymnasium. Ik kijk nu ruim 1,5 Jaar DDG en ben de laatste tijd redelijk actief op TS. Op Teamspeak ben ik ook wel te vinden onder de naam RopertyGamers. Dit is ook mijn Twitter naam. Mijn skype is peterpriveskype. Het lijkt mij erg leuk om binnenkort misschien deel uit te maken van Team DDG/DDC. Mijn IGN is Epic_King_Peter. De coördinaten van mijn plot zijn
X:-5305 Y:65 Z:4441

Peter
 

Ølaf_

Ex-Staff
Hey! Wat speel je zelf voor games? Behalve mc dan?
Deel uitmaken van DDG, dat is iets om naar te streven, maar daar kun je niet op rekenen.
 
Ja dit was een sollicitatie voor het bouwteam daar heb ik deze tekst uitgehaald daarom staat het daarin. Ik ben zelf een echte PC Gamer en speel vooral Minecraft, FIFA 16, Rocket League, GTA V en nog veel andere
 

RektDotEXE

DDG Held
Ja! Ik heb ook een xbox controller op mn pc aangesloten. Helaas is dit niet echt chill omdat je geen aim-assist hebt op de pc. Met een muis is het dus makkelijker.
Ik speelde zelf veel CoD op de xbox 360 en deed vooral aan Quickscopen en trickshotten. Heb net Bo3 besteld voor de PC denk je dat het nuttig is om een Scuf controller aanteschaffen ook al is er geen Aim Assist?
 

Thrintiox

DDG UltraLegende
Leiywen
Leiywen
None
Hmm tbh als je een beetje goed bent heb je die aim assist echt niet nodig. Maar ja iedereen is verwend geworden de laatste jaren. Voorheen was er op ps1 ook geen assist

Verstuurd van mijn SM-N9005
 

Ølaf_

Ex-Staff
Ik speelde zelf veel CoD op de xbox 360 en deed vooral aan Quickscopen en trickshotten. Heb net Bo3 besteld voor de PC denk je dat het nuttig is om een Scuf controller aanteschaffen ook al is er geen Aim Assist?
Je moet zelf een beetje kijken wat je lekker vindt spelen. Dan weet je of een scuff nodig is of niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top