Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Introductie | RazwieGaming | MET DAGBOEK | Elke keer nieuw verhaal! ||

Status
Niet open voor verdere reacties.

RazwieGaming

DDG Kenner

horizontal-line-clipart-Zg61u9-clipart.gif


Welkom bij het topic van mij! Hier kun je informatie vinden over mij, en vertel ik wat over mijzelf.
Ook is hier mijn dagboek te vinden!

Wie ben ik?
Mijn hobbies
Ervaring op DDG
Dagboek op de DDG

horizontal-line-clipart-Zg61u9-clipart.gif


Wie ben ik?:

Naam:
Ricardo
Leeftijd: 18, 15 November 19.
Woonplaats: Heemskerk (Noord-Holland)
Geboorteplaats: Alkmaar
Skype: Stuur een Privé bericht! :)

Goedenavond lezers van het DDG Forum, leuk dat je op mijn topic hebt gedrukt!
Wie ben ik nou? Mijn in-game naam is RazwieGaming en heet in het echt Ricardo.
Ben momenteel nog 18 jaar, wordt 19 op 15 November dus voor de reken fanaten dat is nu nog circa 20 dagen. Woonachtend in het dorpje Heemskerk gevestigd in Noord-Holland dichtbij Haarlem. Geboren in Alkmaar in het ziekenhuis... ( dus geen thuisbevalling, interessant he? Nee niet echt).

Hobbies:
Mijn hobbies zijn gamen en dan de games:
- Runescape
- Minecraft
- Euro Truck Simulator 2

Verder ben ik actief bij een VTC voor Euro Truck Simulator 2 waar ik dagelijks ritjes rijd.
Nou dat zijn mijn hobbies, owja en Netflix.. en verder, met mijn meisje lekker samen zijn.

Welke serie kijk ik op Netflix of heb ik gekeken:
Volgorde: Naam van serie, welk seizoen & aflevering, en of ik nog kijk
  • The Walking Dead Seizoen 6 Afl. 9 JA
Ervaring op DDG:
Ik ben zojuist DDG gejoined, en heb meteen een verkeerde kingom gekozen! Helemaal niet erg... 5 euro doneren en klaar, Haha. Ben vandaag dus gejoined en ben nog nieuw op Minecraft. Ik wil Minetopia leren spelen dus mocht er iemand zijn die actief Minetopia speelt, laat het me weten! Zodat ik het ook kan leren. Ben er zojuist achter gekomen dat je een rang moet hebben om Minetopia te mogen doen! Dus ben nu maar naar de survival gegaan, volgende week maar even een rang halen!

Dagboek op DDG:

De dag dat ik DDG joinde
Vandaag op 21 Oktober ben ik de Minecraft server gejoined, ging meteen naar Kingdom omdat een vriend dat ook speelde. Omdat ik zoveel zin had om Minecraft te doen ( na nog bijna nooit gedaan te hebben) heb ik meteen op een Kingdom gedrukt bleek dus de verkeerde te zijn. Meteen heb ik gevraagd hoe je van kingdom kan veranderen en kreeg te horen dat dat geld kost.. nou, dus die gamemode valt voor nu weg. Dus toen maar survival gejoined, beetje rond gehuppeld en nog helemaal niks snappende van de gamemode en de map. Heel veel rondjes gelopen en toen maar een forum account aangemaakt. Toen dit topic aangemaakt en nu zijn we hier! Ik kijk er naar uit om veel nieuwe mensen te ontmoeten en nieuwe vrienden te maken! Het is inmiddels bijna 1 uur in de nacht.. en heb eindelijk mijn nieuwe rang bemachtigd!​
8GP8Jj5.png
Het is nu tijd om de eerste dag af te sluiten die ik heb beleefd op DDG! Een nieuw iemand leren kennen genaamd Alex1000Gamer. Benieuwd wat voor leuke avonturen wij gaan beleven. Zondag ben ik terug op DDG, en dus zondag een nieuw verhaal!​


Vrienden op DDG:
Alex1000Gamer
horizontal-line-clipart-Zg61u9-clipart.gif


 
Laatst bewerkt:

Alex1000Gamer

VIP
Alex1000gamer
Alex1000gamer
Quartz
Hey! Welkom op et DDG Forum & op DDGS! ik zir dat je EuroTruck ook speelt? Roep mij maar is, kunnen we kloten op Ts & EuroTruck! Las ik daar ook Survival? NICE! je zit op et gezelligste gedeelte van HEEL DDGS! :D eey good luck he! Ik spreek je vast wel op Survival!
 

RazwieGaming

DDG Kenner
Hey! Welkom op et DDG Forum & op DDGS! ik zir dat je EuroTruck ook speelt? Roep mij maar is, kunnen we kloten op Ts & EuroTruck! Las ik daar ook Survival? NICE! je zit op et gezelligste gedeelte van HEEL DDGS! :D eey good luck he! Ik spreek je vast wel op Survival!

Ben een Former In-Game Admin van de Multiplayer haha' - Nederlandse Admin. Ik ben momenteel op de Survival, alleen snap niet echt waar ik kan beginnen.. sta in het Spawndorp.
 

Alex1000Gamer

VIP
Alex1000gamer
Alex1000gamer
Quartz
Hou op schei uit, zit gelukkig bij een VTC, al 3 jaar.. HG-Gaming haha.
De polen,russen,roemenen poeh poeh
Die zijn toh et leukste? Die polen die in europa 1 ipv 90 gwn 190 rijden! X) en als je ze raakt (perongelijke beuk) omdat hun te snel rijden schelden ze je uit xd wat is die VTC btw?
 

RazwieGaming

DDG Kenner
Daar rij je gewoon je ritjes, en je ritten worden automatisch op een website gezet. Hebben we het wel een keer over op TS.
Dan kan je me meteen uitleggen hoe MC werkt haha.
 

Alex1000Gamer

VIP
Alex1000gamer
Alex1000gamer
Quartz
Meisjes zijn ook belangrijk xd nee joh, kijk wel wanner etc.. Anders kan je gwn wat filmpies op yt kijken hoe en wat? Dan heb je teminsye een klein begin^^
 

Sypheros

DDG Superheld
Yo Rawziegaming ik ben zelf een no-lifer op minetopia en speel al veel ste lang minecraft. Ik kan je zeker dingen uitleggen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top