Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Hallo ik ben Rik!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rikk

DDG Held
Hallo!,

Ik ben Rik, ik ben 15 jaar oud en ben bezig met het developpen van programma's, ook maak ik soms wel wat websites maar dat is niet iets wat ik echt leuk vind, op dit moment ben ik bezig met het project: https://scrshot.eu, dat is een gratis ScrShot software, het is een alternatief op Gyazo, alleen zitten er geen advertenties of iets bij :D

Verder game ik af en toe nog wel en kijk ik soms DusDavidGames, meer de leer met video's en dat soort dingen.

Mvg,
Rik
 

Deleted member 5320

DDG Superheld
Hallo!,

Ik ben Rik, ik ben 15 jaar oud en ben bezig met het developpen van programma's, ook maak ik soms wel wat websites maar dat is niet iets wat ik echt leuk vind, op dit moment ben ik bezig met het project: https://scrshot.eu, dat is een gratis ScrShot software, het is een alternatief op Gyazo, alleen zitten er geen advertenties of iets bij :D

Verder game ik af en toe nog wel en kijk ik soms DusDavidGames, meer de leer met video's en dat soort dingen.

Mvg,
Rik
Welkom op het forum!

Have fun
 

Rikk

DDG Held
Welkom Rik, op het DDG forum!
Wat voor programma's maak je nog meer?
Dit is tot nu toe het eerste programma wat ik echt heb gemaakt, heb wel al beetje geoefend en zo met andere dingen maar het eerste programma wat echt goed werkt is dit programma, ik wil later wel wat meer programma's gaan maken maar dit wil ik eerst ff goed uitbreiden, je mag het altijd downloaden en testen he? Als je het gebruikt, laat dan even weten wat je er van vind :D
 

Deleted member 5320

DDG Superheld
Dit is tot nu toe het eerste programma wat ik echt heb gemaakt, heb wel al beetje geoefend en zo met andere dingen maar het eerste programma wat echt goed werkt is dit programma, ik wil later wel wat meer programma's gaan maken maar dit wil ik eerst ff goed uitbreiden, je mag het altijd downloaden en testen he? Als je het gebruikt, laat dan even weten wat je er van vind :D
Het is hetzelfde als gyazo of?
 

Rikk

DDG Held
Het is een alternatief op Gyazo, het is een stuk sneller, en advertentievrij, ook is de URL na het uploaden van een image korter, en dat zal voorlopig blijven, want daar zijn nog heel veel mogelijkheden mee :) bij ons kun je ook uploaden via de site, jpg, jpeg, png en bmp, er komt ook .gif aan, er gaat dan wel een maximale grootte aan gekoppeld worden :)
 

Rikk

DDG Held
Aha oke ene.. Kan ik het al uitteseten
Natuurlijk, https://scrshot.eu daar naar de download pagina gaan en dan de nieuwste downloaden, je kunt kiezen uit een browser en een no-browser versie, de browser versie opent na het maken van de screenshot hem meteen in je browser, en de no-browser versie doet dit niet. Er wordt al veel gebruik gemaakt van het programma, en het is net een weekje oud :D
 

Ølaf_

Ex-Staff
Dit is tot nu toe het eerste programma wat ik echt heb gemaakt, heb wel al beetje geoefend en zo met andere dingen maar het eerste programma wat echt goed werkt is dit programma, ik wil later wel wat meer programma's gaan maken maar dit wil ik eerst ff goed uitbreiden, je mag het altijd downloaden en testen he? Als je het gebruikt, laat dan even weten wat je er van vind :D
Oké, nice 1e project(programma)!
Ik wil het erg graag testen, maar ik ben niet thuis en heb geen laptop/computer tot mijn beschikking. Als ik thuis ben, ga ik het zeker testen!
 

Rikk

DDG Held
Oké, nice 1e project(programma)!
Ik wil het erg graag testen, maar ik ben niet thuis en heb geen laptop/computer tot mijn beschikking. Als ik thuis ben, ga ik het zeker testen!
Prima, het is al openbaar, en er is ook al een update uitgevoerd, we blijven de updaten en alles verbeteren :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top