Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Haay! Ik ben Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarsKiller

DDG Superheld
MarsKiller
MarsKiller
None
Hallo DusDavidGames forum-luitjes!

Sommige van jullie hebben mij hier al een lange tijd zien rond hangen. Anderen weer niet. Aangezien ik nog nooit een topic als deze heb geopend laat ik me daarom voor hen die me nog niet kennen even voorstellen.

Ik ben Peter ook wel bekend in de survival server als: MarsKiller de Tinkerbell verslaafde. Ik ben 18 jaren oud en kom uit het oude, maar toch nog niet zo oude Vlissingen in de provincie Zeeland. Ik ben geen fan van het Youtube kanaal DusDavidGames. (Hoe kan ik dit nou zeggen!) en kijk zijn filmpjes eigelijk ook nooit. (Schande!). Nee, ik ben hier voor de comunnity van de DusDavidGames Survival server. Wel ben ik een grote fan van Tinkerbell.

Helaas is momenteel mijn internet van mijn computer voorlopig weg waardoor ik tijdelijk tot amper online ben op de survival server momenteel. Zo voor als jullie je dus afvragen, "waarom heb ik je nog nooit gezien?" Nou, daarom dus.

Tot snel! Op de survival server van DDG of het Forum ;)
 

DusStefan

DDG Legende
DusStefan
DusStefan
Quartz
@MarsKiller vanaf wanneer kunnen we je weer verwachten op de DDG survival want we missen jouw als Comunnity, dagelijks gaat het nog over je dus hoop je snel te zien ''Moet je wel weer uren maken om me snel voorbij te komen''
 

MarsKiller

DDG Superheld
MarsKiller
MarsKiller
None
Hoorde van Jeroen dat je net level 6 bent geworden. Gratz, maar uuh vergeet niet dat je wat verder in die rank moet voordat je me echt inhaald ;) (Dagje of 2 minimaal).

Aanstaande zondag kom ik even online. Wanneer ik weer vol actief word is nog een vraag.
 

MarsKiller

DDG Superheld
MarsKiller
MarsKiller
None
Als ik mij goed kan herinneren zit ik op 16 dagen en 12 uur. Kan minder of meer zijn in uren, maar dagen zijn sowieso 16.
 

Ølaf_

Ex-Staff
Welkom op het forum Peter! Leuk dat je jezelf toch nog even voorstelt.
Even een vraagje, welke games speel je eigenlijk?
 

MarsKiller

DDG Superheld
MarsKiller
MarsKiller
None
Welkom op het forum Peter! Leuk dat je jezelf toch nog even voorstelt.
Even een vraagje, welke games speel je eigenlijk?

Ik speel voornamelijk, Anno-reeks serie games (Anno 1404,Anno 2070,Anno 1701 ect.), maar ook Star Trek Online en de Sims-reeks serie en natuurlijk Minecraft :)
 

MarsKiller

DDG Superheld
MarsKiller
MarsKiller
None
hoelang speel jij al minecraft?

Ik speel sinds beta 1.4 dat is een hele lange tijd terug. Zoon 4 jaar dus.

Nog nooit van star trek gehoord ik ga der is op googelen

Zeker doen! Tenslotte moet iedereen het eigelijk wel kennen. Zo populair was het in de jaren 80/90.

Nice! Leuke variaties!
Ik denk dat ik star trek online ook ga spelen :D (beetje star trek fan :p)

Star Trek Online, ook wel STO genoemd. Is zeker proberen waard! Wil je wel waarschuwen. Je charater moet minimaal level 50 zijn wil je pas echt plezier hebben in de game. Het levelupen zichzelf is nog al saai.
 

Chantal

DDG Held
Ik
Ik speel sinds beta 1.4 dat is een hele lange tijd terug. Zoon 4 jaar dus.



Zeker doen! Tenslotte moet iedereen het eigelijk wel kennen. Zo populair was het in de jaren 80/90.



Star Trek Online, ook wel STO genoemd. Is zeker proberen waard! Wil je wel waarschuwen. Je charater moet minimaal level 50 zijn wil je pas echt plezier hebben in de game. Het levelupen zichzelf is nog al saai.
ben pas geboren in de 90 maarja ya know ya can try it then :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top